مس رفسنجان با ۴بازیکن بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارد اما بهترین بازیکن هفته نهم گلزن ملوانی‌ها رضا جعفری است

رضا جعفری ملوان

همشهری آنلاین- در تیم منتخب هفته نهم که بر اساس نمرات متریکا تشکیل شده است هیچ یک از تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان نماینده‌ای ندارند و این اتفاقی است که به ندرت در لیگ برتر فوتبال ایران رخ می‌دهد. در هفته‌ای که سپاهان باخت و سرخابی‌ها هم با تساوی متوقف شدند، تیم منتخب بدون ستاره‌های این ۳تیم مدعی شکل گرفته و بیشترین نماینده را مس رفسنجان دارد که روز جمعه با ۳گل فولاد را شکست داد. بهترین بازیکن مس در این مسابقه لوسیانو پریرا بود که در ۴۰سالگی دوباره به خط حمله این تیم برگشته و این هفته ۲گل از ۳گل رفسنجانی‌ها را به تیم بحران‌زده فولاد زد که از قضا تیم سابق این مهاجم محسوب می‌شود. پریرا با این گل‌ها به رکورد ۱۰۱گل زده در لیگ برتر رسید که هیچ گلزن خارجی تا کنون به آن نرسیده و در میان ایرانی‌ها هم فقط ۳بازیکن توانسته‌اند از این مرز عبور کنند. بریس لوسیانو در مقابل فولاد، نمره ۸.۱۸ را در سایت متریکا نصیب او کرد که بالاترین نمره این مسابقه و سومین نمره برتر هفته نهم بود. ۳بازیکن دیگر مس رفسنجان که به همراه پریرا در تیم منتخب هفته قرار گرفته‌اند جلال علی‌محمدی، محمدحسین کریم‌زاده و محمدمهدی محبی هستند. علی‌محمدی که امسال از سپاهان به مس پیوسته نمره ۷.۹۸ گرفت و برای اولین بار در این فصل به خط میانی تیم منتخب رسید. کریم‌زاده و محبی هم مدافعان چپ و راست مس هستند که با درخشش مقابل فولاد توانستند چپ و راست خط دفاعی تیم منتخب را هم به خودشان اختصاص بدهند.

تراکتور – ملوان؛ ۲ بر ۲

دو تیم تراکتور و ملوان که این هفته تیم‌های آسیایی نساجی و سپاهان را بردند هر کدام ۲نماینده در تیم منتخب هفته دارند. تراکتور ۳گل به نساجی زد و ۲گلزن این تیم در جمع منتخب‌های هفته قرار گرفته‌اند. سومین گلزن این تیم گوستاوو واگنین بود که شاید به‌خاطر آفساید بودن گلش راهی به تیم منتخب پیدا نکرده است! اما عارف رستمی با نمره ۸.۱۹ و شجاع خلیل‌زاده با نمره ۸.۰۷ به تیم منتخب هفته رسیده‌اند. دو ملوانی تیم منتخب هم از برترین‌های هفته هستند و نمرات بالای ۸ دارند. مهران احمدی در خط میانی با ۲پاس کلیدی و یک پاس گل به نمره ۸.۰۰ رسید و رضا جعفری گلزن این روزهای انزلی‌چی‌ها هم با نمره ۸.۷۷ برترین بازیکن هفته شد. جعفری با اینکه فقط ۶۵دقیقه بازی کرد ۲ضربه از ۳ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد و علاوه بر اینکه بهترین بازیکن هفته نهم شد با ۵گل در رتبه دوم گلزنان لیگ هم قرار گرفت.

۳بازیکن از ۳تیم

در کنار ۸بازیکنی که از ۳تیم مس، ملوان و تراکتور انتخاب شدند، ۳بازیکن هم از ۳تیم دیگر به تیم منتخب هفته رسیدند. احمد گوهری در بازگشت به دروازه آلومینیوم یک پنالتی گرفت و با اینکه کلین‌شیت نکرد به نمره ۸.۰۴ رسید. گوهری هفته گذشته از روی نیمکت شاهد دروازه‌بانی محمد خلیفه در مقابل استقلال بود. از تیم قعرنشین استقلال خوزستان نیز مدافع گلزن این تیم یعنی علیرضا خوشکفا با نمره ۷.۹۶ در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفت. آخرین بازیکن هم از تیم شگفتی‌ساز این فصل آمد که این هفته مقابل استقلال به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رسید. تیم شمس‌آذر در این بازی چهره‌های شاخص زیادی داشت اما نمره امیرمحمد نسایی از همه آنها بالاتر بود. زننده اولین گل شمس‌آذر در این میدان به نمره ۷.۹۸ دست یافت و در خط میانی تیم منتخب هفته قرار گرفت.

کد خبر 804460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha