اینطور که به نظر می‌رسد یک بازیکن جدید به تیم فوتبال سپاهان اضافه خواهد شد.

سعید آقایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، امسال اجرای قانون کذایی سقف بودجه، حسابی باعث تفریح هواداران فوتبال در ایران شد و چیزهای سرگرم‌کننده‌ای دیدیم که به ذهن احدالناسی خطور نمی‌کرد. مثلا یک مربی داریم که با باشگاهش قرارداد ۵۰میلیون تومانی بسته، درحالی‌که ۲۲سال پیش به‌عنوان بازیکن از این تیم ۱۰۰میلیون گرفته بود! همچنین گلری داشتیم که از تیم رقیب پیشنهاد ۱۰۰میلیاردی داشت، اما با ۱۵میلیارد در تیم خودش ماند.

خلاصه داستان‌های شنیدنی زیادی داشتیم که یکی از آنها هم به سقف لایتناهی سپاهان مربوط می‌شود. درحالی‌که ۴امتیاز از این تیم به‌خاطر عدم‌رعایت سقف بودجه کسر شده بود، نفهمیدیم چطور توانستند قرارداد دابو و عیسی آل‌کثیر را ثبت کنند. حالا هم خبر رسیده سعید آقایی به فهرست سپاهان اضافه خواهد شد. حتما جا دارند دیگر!

کد خبر 804911
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین از اهواز IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    شما که خبرنگار و رسانه هستید نمیدونید در مسائل مالی توی این مملکت چه میگذرد چه رسد به ما مردم عادی؟ سپاهان یک مجسمه گذاشت و حکم آزادی از تمام موانع داخلی را گرفت.از قدیم میگفتن اصفهانی راهشو پیدا میکنه.راستی جای سعید آذری مدیریت بی حرف و حدیث در فوتبال ما خالی است.حالا که دایی و بقیه را قبول ندارین.خب آذری چشه؟ بهتر از بعضی از رقاص و مطربها هم نیست؟