استقلال و شمس‌آذر یکی از زیباترین بازی‌های فصل را برگزار کردند؛ مسابقه‌ای که ۴گل داشت و آمار موقعیت‌های ایجادشده حتی از این هم بیشتر بود.

شمس‌آذر - استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، شمس‌آذر که تازه امسال به لیگ برتر آمده از شگفتی‌سازان این مسابقات بوده و در بازی با توپ و خلق موقعیت گل تیم بسیار موفقی بوده است.

بازی این تیم با استقلال در روز پنجشنبه در مالکیت توپ و تعداد پاس‌ها تقریبا بازی متعادلی بود. مالکیت توپ در سایت متریکا ۵۱ بر ۴۹ به سود شمس‌آذر ثبت شد و تعداد پاس‌ها هم ۳۴۵برای میزبان و ۳۳۱ برای میهمان بود که حاکی از تساوی و تعادل در بازی با توپ است.

بازیکنان استقلال با این مالکیت توانستند ۱۳بار موقعیت شوتزنی برای خودشان ایجاد کنند که ۵ضربه آنها داخل چارچوب بود. در مقابل، تیم جذاب سعید دقیقی ۱۱بار ضربه به دروازه زد که ۳ضربه این تیم داخل چارچوب بود و ۲ضربه تبدیل به گل شد.

امید گل شمس‌آذر در این میدان ۱.۴۵بود و این تیم کمی بیشتر از امید گل خودش گل زد.

امید گل استقلال اما تقریبا دوبرابر حریف بود که بخشی از این برتری به‌خاطر اعلام یک پنالتی به سود آبی‌ها بوده است.

استقلال با تکیه بر این پنالتی که خودش ۰.۷۴ امید گل شدن دارد به امید گل ۳.۰۴ رسید اما فقط ۲گل زد.

بهترین بازیکن این میدان از نگاه متریکا، زننده نخستین گل شمس‌آذر یعنی امیرمحمد نسایی بوده است. نسایی که ۲هفته قبل به تراکتور گل زده بود این هفته به یک تیم بزرگ دیگر هم گل زد و با نمره ۷.۹۸ بهترین بازیکن میدان شد.

علی‌اصغر اعرابی با ارسال یک پاس گل و ۲پاس کلیدی دومین بازیکن برتر تیمش بود و با نمره ۷.۶۷ دومین بازیکن برتر میدان هم شد.

بهترین بازیکن استقلال هم آرمان رمضانی بود که با ۳ضربه در چارچوب و ثبت یک گل به نمره ۷.۵۵ رسید.

کد خبر 804163
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha