هافبک تیم شمس‌آذر می‌گوید تفکر قهرمانی در بین بازیکنان تیم سعید دقیقی وجود دارد و همین موضوع باعث شده که آنها در هر بازی فقط برای پیروزی به میدان بروند.

شمس‌آذر قزوین

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش : امیرمحمد نسایی، هافبک تیم فوتبال شمس‌آذر در بازی هفته گذشته مقابل استقلال نمایش درخشانی از خود نشان داد و با نفوذهای پی در پی از سمت راست خط دفاعی آبی‌ها را حسابی به دردسر انداخت. درحالی که تیم سعید دقیقی با نتیجه یک بر صفر از آبی‌پوشان عقب افتاده بود، نسایی با نفوذ به داخل محوطه جریمه استقلال روی ارسال هم‌تیمی خود با ضربه سر گل تساوی شمس‌آذر را به ثمر رساند تا زمینه‌ساز بازگشت تیم شمس‌آذر به بازی باشد.وینگر ۲۷ساله شمس‌آذر در گفت‌وگو با همشهری از اهداف خود و آرزوی بازی در تیم ملی تیم صحبت کرد.

*دیدار شمس‌آذر مقابل استقلال یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های نیم‌فصل اول لیگ برتر شد. نمایش درخشانی داشتید، کمی درباره آن بازی صحبت می‌کنی؟

در ابتدای فصل شرایط برای تیم شمس‌آذرخیلی سخت بود اما کم کم خودمان را پیدا کردیم و در مقابل استقلال هم امیتاز گرفتیم. بازی خیلی سخت بود اما با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی ، بعد از اینکه ۲ بار عقب افتادیم توانستیم به بازی برگردیم و حتی اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم برنده از زمین بیرون آمده بودیم.

*یک پنالتی مشکوک علیه تیم شمس‌آذر اعلام شد. درست بود؟

بسیاری از کارشناسان گفتند که پنالتی نبوده است.

*به نظر می‌رسد در همه جای زمین بازی می‌کنی. پست اصلی‌ات کجاست؟

پست اصلی من پشت مهاجم است اما باتوجه به سسیتم شمس‌آذر برخی مواقع هافبک دفاعی هستم و بیشتر اوقات هم فول بک چپ یا وینگر راست.

*مقابل استقلال موفق به گلزنی شدی. چندمین گل تو در لیگ بود؟

گلم به استقلال دومین گل من در لیگ بود البته یک گل دیگر در هفته سوم به تیم مس رفسنجان زدم که گل به خودی اعلام شد.

*تا اینجای فصل نمایش درخشانی داشتی. چه هدف‌هایی برای خودت در نظر گرفته ای؟

اولین هدفم موفقیت تیم شمس‌آذر است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. مسلما هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و تلاش می‌کنم تا در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی باشم.

*اگر از شمس‌آذر امتیاز کسر نمی‌شد الان جایگاه بهتری در جدول داشتید. با همه این اوصاف نتایج درخشانی در لیگ به دست‌آورده اید. در پایان فصل چه جایگاهی را برای تیم شمس‌آذر پیش‌بینی می‌کنی؟

همه بازیکنان و مجموعه شمس‌آذر در تلاش هستند که بهترین نتایج را بگیریم و سعی می‌کنیم به یک رتبه تک رقمی در جدول با تیم تازه تاسیس شمس‌آذر برسیم.

*کمی از کار کردن با سعید دقیقی صحبت می‌کنی.

او یک شخصیت جذاب و پر انرژی است که همیشه دوست دارد برنده باشد و انرژی خودش را به بازیکنان تیم شمس‌آذر تزریق می‌کند. من قبلا با آقای دقیقی همبازی بودم واز همان زمان به فوتبال هجومی علاقه‌مند بود.

پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد اما ما مدعی هستیم | می‌خواهم در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی باشم

*چه تیمی را شانس اصلی قهرمانی در این فصل می‌بینی؟

فوتبال اصلا قابل پیش‌بینی نیست در هفته‌های ابتدایی همه سپاهان را مدعی می‌دانستند و حالا استقلال را مدعی می‌دانند اما من فکر می‌کنم با توجه به اینکه شخصیت قهرمانی در تیم پرسپولیس جا افتاده این تیم باز هم مدعی اصلی قهرمانی باشد البته تیم شمس‌آذر هم مدعی است.

*پس تیم شمس‌آذر را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

چرا که نه. ما از اول فصل تا بازی مقابل استقلال در هر بازی برای پیروزی به زمین رفتیم. به عنوان مثال بازی شمس‌آذر در خانه تراکتور را اگر دیده باشید بعد از گل اول به دنبال گل‌های دوم و سوم بودیم و درنهایت با همین شیوه به پیروزی رسیدیم.

*کیفیت لیگ را چطور دیدی؟

کیفیت لیگ بسیار بالاست و تا اینجا با هر تیمی که بازی کردیم، کار سختی داشتیم. بازی بعدی تیم ما مقابل پیکان است تیمی که مثل تیم شمس‌آذر از بازیکنان جوان تشکیل شده و یقینا بازی خیلی سختی در پیش داریم ولی حتما برای پیروزی په به زمین مسابقه می‌گذاریم.

کد خبر 805986
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha