جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 88 از 13 تا 15 اردیبهشت ماه جاری در تهران و شهرستانها توزیع می‌شود.

به گزارش مهر، کارت ورود به جلسه در واحد دانشگاهی انتخابی داوطلب در فرم ثبت نام اینترنتی در قبال ارائه اصل برگ اعتباری ثبت نام تحول خواهد شد.

توزیع کارت در دو نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور انجام خواهد شد و داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه لازم است اصل کارت اعتباری ثبت نام و شناسنامه و یا مدرک شناسایی عکسدار به همراه داشته باشند.

در تهران سه حوزه توزیع کارت برای خواهران و سه حوزه برای برادران پیش بینی شده است و داوطلبان طبق جداول یک و دو مندرج در اطلاعیه توزیع کارت لازم است با توجه به حرف اول نام خانوادگی و شناسنامه در نوبت تعیین شده جهت دریافت کارت مراجعه کنند. جزئیات توزیع کارت آزمون در سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net اعلام شده است.

نحوه اطلاع از محل حوزه امتحانی

آدرس محل حوزه امتحانی داوطلبانی که یکی از واحدهای شهر تهران را انتخاب کرده اند بر روی کارت ورود به جلسه آنها درج شده است از این رو داوطلبان سایر واحدهای مجری آزمون کارشناسی ارشد لازم است آدرس محل حوزه امتحانی خود را از حوزه توزیع کارت دریافت کنند. آزمون داوطلبانی که یکی از واحدهای دانشگاهی خارج از کشور را و یا واحد الکترونیکی را انتخاب کرده اند در شهر تهران برگزار می شود.

نحوه رفع نقص کارت کنکور کارشناسی ارشد آزاد

زمان توزیع کارت نوبت صبح از ساعت هشت تا 13 و نوبت عصر از ساعت 14 الی 19 است. پس از دریافت کارت، داوطلبان باید بلافاصله عکس و مشخصات مندرج در آن را با مشخصات خود تطبیق و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و فرم رفع نقص را تکمیل و به متصدی باجه اعلام  کنند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

آزمون کارشناسی ارشد با شرکت 385 هزار داوطلب در 6 نوبت صبح و عصر 17 تا 19 اردیبهشت در تهران و 113 حوزه امتحانی در کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 80253

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز