دوشنبه ۱ تیر ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام ممنوعیت به همراه داشتن وسائل اضافی در حوزه‌های امتحانی، گفت:

در صورت آوردن آن وسائل به حوزه‌های امتحانی، فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود و با آن بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری رفتار می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری(ایسنا)، با تاکید بر اینکه داوطلبان باید علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشند، اظهار کرد: همچنین داوطلبان باید چند مداد سیاه پررنگ، مداد پاک کن، مداد تراش و سنجاق به همراه داشته باشند.

وی در توصیه به کنکوری‌ها، گفت: داوطلبان باید از آوردن وسائل اضافی، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، ماشین حساب، تلفن همراه، پیجر، بیسیم و نظایر آن خودداری کنند، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود و بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن نشریه یک سنجش منتشر شده است رفتار می‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با تاکید بر اینکه محلی برای نگهداری وسائل اضافی در حوزه‌های امتحانی پیش بینی نشده است، خاطرنشان کرد: از داوطلبان تقاضا می‌شود که به هیچ وجه وسائل اضافی را به همراه خود نیاورند، در غیر این صورت مسئولیت حفظ و نگهداری از آنها به عهده حوزه مربوط نمی‌باشد

کد خبر 83991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز