مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
۰ نفر

در جریان دو حادثه مختلف، دو زن که تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته بودند جانش را از دست داد.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: نخستین حادثه روز یکشنبه رخ داد و قربانی آن زنی جوان بود که برای جراحی به یکی از کلینیک های پایتخت رفته بود.

با مرگ وی، به دستور بازپرس تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که زن جوان اضافه وزن داشته و برای انجام عمل زیبایی ساکشن به کلینیک رفته بود. او اما در اتاق جراحی ناگهان قلبش از تپش ایستاده و جانش را از دست داد.

به دنبال این حادثه خانواده وی به طرح شکایت از تیم جراحی پرداختند. یکی از آنها گفت: نسترن (زن جانباخته) از طریق تبلیغات در فضای مجازی با پزشک زیبایی آشنا شد و حتی قبل از عمل تمام آزمایش‌های لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: وقتی پزشک همه‌چیز را تأیید کرد، نسترن به اتاق عمل رفت اما حدود ۶ ساعت عمل طول کشید و در نهایت به ما خبر دادند که همسرم در اتاق عمل فوت شده است.   با این شکایت، پرونده برای رسیدگی به دستور بازپرس جنایی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

دومین حادثه صبح دیروز در یکی از بیمارستان های پایتخت رخ داد. قربانی زنی جوان بود که در بیمارستان قلبش از تپش ایستاده و جانش را از دست داده بود. آنطور که تحقیقات نشان می داد زن جوان بعد از عمل جراحی زیبایی جانش را از دست داده است.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که او چند روز قبل برای جراحی ساکشن به یکی از کلینیک‌های تهران رفته و بعد مرخص شد. او اما چند روز بعد از جراحی حالش بد شد و خانواده اش او را به بیمارستان انتقال دادند.

تلاش برای نجات وی بی فایده بود و زن جوان جان باخت. در چنین شرایطی، جسد قربانی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده و پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.

کد خبر 798013

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha