با تشکیل شدن ۴ پرونده در دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شده است.

پرونده

همشهری آنلاین - حوادث: اولین پرونده که صبح دوشنبه بیست و سوم بهمن ماه روی بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، مربوط به مرگ زنی جوان در یکی از بیمارستان های تهران بود. این زن که باردار بود برای به دنیا آوردن فرزندش در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود. هرچند فرزند او صحیح و سالم به دنیا آمد اما زن جوان ناگهان حالش بد شد و قلبش از تپش ایستاد. به دنبال این حادثه، خانواده این زن راهی دادسرا شدند و از تیم پزشکی شکایت کردند. در این شرایط جسد زن جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد

دومین حادثه مرگبار شامگاه یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه در یکی از محله های تهران رخ داد. ماجرا از این قرار بود که رهگذری هنگام عبور از خیابانی در پایتخت چشمش به پیکر نیمه جان مردی میانسال افتاد. وقتی تیم جنایی در محل کشف جسد حاضر شد، ‌معلوم شد که قربانی حدود ۵۳ سال سن داشته و چند ساعتی از مرگش می گذرد. علت مرگ او اما مشخص نبود و با توجه به مشکوک بودن ماجرا، جسد مرد میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات در این پرونده برای رازگشایی از معمای مرگ مرد میانسال ادامه دارد.

سومین پرونده ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد درباره مرگ پسر ۲ ساله و نیمه بود. این پسر خردسال توسط خانواده اش برای انجام عمل ختنه به یکی از کلینیک های تهران منتقل شده بود. وی پس از جراحی مرخص شد اما روز بعد دچار خونریزی شده و خانواده اش وی را به مطب پزشک بردند. پزشک پس از معاینه دارویی تجویز کرد و کودک به همراه پدر و مادرش به خانه منتقل شد اما چند ساعت بعد قلبش از تپش ایستاد و جان باخت. به دنبال مرگ دردناک این پسر خردسال، خانواده وی از پزشک معالج شکایت کرده اند و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

اما آخرین پرونده ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد، درباره مرگ مرد جوانی معروف به شل است. این مرد به دلیل اینکه خوب نمی توانست راه برود در بین افراد کارتن خواب و دوستانش به مهدی شل معروف شده بود. وی در فضای سبزی حوالی فرحزاد، آلونکی درست کرده و در آنجا زندگی می کرد. کارش جمع آوری و فروش ضایعات بود که پیکر بی جانش در فضای سبز رها شده بود. آثار ضرب و جرحی که روی بدن وی وجود داشت، فرضیه قتل را قوت بخشید. حالا تیم جنایی تحقیقات خود را برای حل معمای این پرونده آغاز کرده اند.

کد خبر 831948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha