چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

مهدی محمدی: نماینده بندر عباس با تاکید بر ضرورت توجه به وضعیت کشاورزان اظهار داشت: در حالی که بخش کشاورزی نقش موثری در رونق بازار دارد اما در مقام عمل کسی به این قشر دردمند و زحمت‌کش فکر نمی‌کند و مسئولان به بهانه واهی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

مصطفی ذوالقدر نماینده بندرعباس در مجلس اظهار داشت: قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران در اصل 84 هر یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نماینده تمام ملت ایران دانسته و به او حق داده است تا در تمام مسائل داخلی و خارجی کشور دخالت کند و این یک اختیار نیست بلکه تکلیف است.

وی افزود: ما در خانه ملت باید قبل از هر چیز به منافع کشور متمدن ایران و مردم هوشیار آن فکر کنیم به همین خاطر می‌باید مسائل شخصی و روحی، و حتی گروهی و سیاسی را در مسلخ عشق به اسلام و ایران عزیز قربانی کنیم.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه هر کشوری مدیران با تجربه و با سابقه کشور است اما متاسفانه ما می‌بینیم که مدیران با تجربه در این نظام که با سرمایه این کشور به تجربیات دست پیدا کرده‌اند امروز به گوشه خانه‌ها و کتابخانه‌ها رفته‌اند و جز نوشتن خاطرات تلخ و شیرین روزهای بحران، کاری ندارند.

نماینده بندرعباس در مجلس اظهار داشت: بر عکس مدیرانی که در راس امور قرار گرفته‌اند یا تجربه مدیریتی ندارند یا اکثرا چند سالی تجربه دارند که مربوط به سنوات اخیر است.

ذوالقدر با اشاره به مشکلات کشاورزان نیز ادامه داد: کشاورزان اگر روزی از کار دست بردارند دشمن بدون اینکه لشکرکشی کند شادمان شکست ما را جشن می‌گیرد و آقایانی که شادمان جشن خودکفایی گندم را برگزار کردند چرا امروز به بهانه خشکسالی از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند؟ من از شما نمایندگان می‌خواهم که به فریاد این قشر زحمتکش که حامیان جدی نظام بوده‌اند برسید تا بیش از این شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها نباشیم.

نماینده بندرعباس در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود هم به جابجایی برخی از مدیران اشاره کرد و گفت: در هرمزگان می‌بینیم مدیران بدون هیچ مشورتی با نمایندگان، جابه‌جا می‌شوند و در همین دو هفته اخیر وزیر جهاد کشاورزی چندین مدیر خوب در استان ما را برکنار کرده است.

همشهری استانها

کد خبر 79640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز