مدتی است ساکنان خیابان بهبودی درجنوب تهران دچار صدمات ناشی از ناهمواری مسیر می‌شوند، این موضوع شاید اغراق آمیز به نظر برسد، اما واقعا همین طور است.

سنگفرش

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : اهالی محله بهبودی در منطقه ۱۷ تهران،تقاضای مسیر هموار در محله شان را دارند. شهروندی از منطقه ۱۷ تهران با بیان این مطلب می گوید:« اگر از خیابان بهبودی گذر کنید به طور حتم با چشم خودتان می‌بینید که آسفالت این جا بسیار ناهموار است و مردم  به صورت روزانه در این مسیر  دچار مشکلات مختلفی می‌شوند. از مسئولان می‌خواهیم  برای ایجاد رفاه و آسایش شهروندان برای بهسازی و پیاده رو سازی این مسیر اقدام کنند.»

او می‌گوید:«مدت طولانی است که در خیابان بهبودی جنوبی ساکن هستم. ناهمواری پیاده‌روی غربی و شرقی این خیابان به‌قدری زیاد است که به‌سختی از این قسمت عبور و مرور می‌کنیم. کودکان و سالخوردگان بارها در این مسیر زمین خورده‌اند و معلولان نیز هنگام عبور و مرور مشکل داشتند.»

اصغرصالح، شهردار ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۷ تهران درباره عملیات پیاده‌روسازی خیابان بهبودی، توضیح داد:«عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی‌ در ضلع شرق و غرب خیابان بهبودی درحال انجام است که خوشبختانه با پیشرفت زیادی همراه بوده، خواسته شهروندان در زمینه ساماندهی و بهسازی معابر، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی‌ مسیرهای دسترسی برای سهولت بهتر در تردد کودکان، سالخوردگان و توان‌یابان بحق و جزو اولویت‌های مدیریت شهری است.»

شهردار ناحیه ۲ گفت: «بر این اساس مدیریت شهری برای افزایش کیفیت تردد شهروندان منطقه۱۷، عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی‌ ویژه توان‌یابان را در ضلع شرق و غرب خیابان بهبودی در برنامه اجرایی خود قرار داد که از چندی پیش آغاز شد و پیشرفت خوبی داشته است.»

 به‌گفته صالح، عملیات عمرانی در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام می‌شود.

کد خبر 787930
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha