شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در حاشیه همایش خادمان سفر در خصوص توانایی هسته‌ای کشور، انتخابات و نقش رسانه‌ها سخن گفت

به گزارش ایلنا، رئیس جمهور گفت: پیشرفت های ملت ایران در عرصه‌های علمی، فناوری، سیاسی، صنعتی، کشاورزی، اقتصادی واقعا خیره کننده است و یکی از آنها دستاورد هسته‌ای است که جنبشی عظیم و ملی پایه گذاری شد و امروز به فضل الهی ایران کشوری است که چرخه کامل تولید سوخت را در اختیار دارد و انشاءالله با ساخت نیروگاه همه نیاز ملی کشور از طریق انرژی هسته ای بومی می‌شود.

محمود احمدی نژاد نقش رسانه دردنیای امروز را به بدیل خواند و افزود: رسانه مانند هوا و غذا و حلقه ارتباطی بین همه انسانهاست و تنها به اطلاع رسانی محدود نمی‌شود، بلکه فرهنگ سازی و هدایت پشتیبانی و تقویت همبستگی است. خوشبخانه رسانه ملی در این بخش‌ها حرکت‌های خوبی که انجام داده است که ما هم در مواقع گوناگون از اقدامات رسانه ملی تشکر کرده‌ایم.

وی افزود: رسانه ملی مانند مردم وسایر بخش‌ها و کسانی که در بخش هسته‌ای کار می‌کنند و کسانی که در هوا و فضا کار می‌کنند و آنهائی که در صنعت کشاورزی و سلول‌های بنیادی هستند همگی خانواده بزرگی هستند که به فضل الهی در حال حرکت اند و با عنایت امام عصر هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگ و بزرگتر برای ملت ایران هستیم.

احمدی نژاد درباره تخریب افراد در آستانه انتخابات نیز گفت: اصولا تخریب کار آدم‌های عاجز است و کسانی که حرف روشنی ندارند دست به تخریب می‌زنند به ویژه در دوران انتخابات که من در اصفهان و قبل از آن هم اعلام کردم که انتخابات عرصه ای است که همه داشته‌های یک ملت باید بر آن وارد شود تا به یک انتخاب بزرگ راه روشن آینده هموارتر شود.
احمدی نژاد تصریح کرد: من توصیه می کنم هیچ کس حق تخریب دیگران وکاندیداها را ندارد . شنیدم برخی به دنبال کندن پوسترها و تابلوها و اهانت به افراد هستند و از برگزاری جلسات گفت وگو و تبلیغات ممانعت کند که خلاف قانون و اخلاق و فرهنگ ملت ایران است.
رئیس جمهور ادامه داد: احدی حق ندارد به کسی اهانت کند، تهمت بزند و فرصت‌های تبلیغاتی را از دیگران سلب کند و احدی حق ندارد امکانات تبلیغاتی کاندیداهای گوناگون مانند پوسترها و تابلو‌ها را آسیب زند از طرف ما قطعا محکوم است زیرا برخلاف فرهنگ، اداب و قوانین ماست.

وی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا در فضای برادری و آرامش و منطق همه حرف‌ها زده شود و ایده‌ها مطرح و برنامه‌ها گفته شود، زیرا به کمال پیشرفت کشور کمک می‌کند باید به نقطه‌ای برسیم که همه توان‌ها بر ساختن کشور متمرکز شود.

کد خبر 78728

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز