همشهری آنلاین: رئیس جمهوری با اشاره به موقعیت امروز ملت ایران و اردوگاه دشمنان، تاکید کرد که همه معادلات سیاسی جهان امروز تحت تاثیر ملت ایران است

 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد عصر روز پنجشنبه 27 فروردین در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: امروز بدخواهان ملت ایران شرمنده و خجل هستند و در مقابل،‌ ملت ایران سرافراز و سربلند است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی حرکت ملت ایران را رو به رشد و پرشتاب خواند و گفت: امروز ملت ایران سرافراز ترین، عزیز ترین و قدرتمند ترین ملت‌ها است و دشمنان ذلیل ترین و منفور ترین در انظار عالم هستند.

رئیس جمهوری با بیان این که روزی می‌گفتند در عراق و افغانستان مسلط می‌شویم و هدف اصلی‌مان، ریشه کنی ملت ایران است خاطرنشان کرد: امروز به فضل الهی برای آن که آنان باقی بمانند، زندگی کنند و آبروی خود را حفظ کنند به شدت نیازمند یاری و کمک ملت ایران هستند.

رئیس جمهوری گفت: برخی قدرت‌ها می‌خواستند با هیاهو و دروغ، ملت ایران را از حقوق قطعی خود محروم کنند اما امروز می‌گویند به ایران نیاز داریم و دست نیاز به ملت ایران دراز کردند.

احمدی نژاد تصریح کرد: همه قدرت‌هایی که روزی ناجوانمردانه در برابر ملت ایران ایستادند و دشمنی کردند، امروز در حال فروپاشی هستند.

وی همگان را به مرور دوران ریاست جمهوری بوش فراخواند و گفت: قلدری‌ها و رجز     خوانی‌های استکبار جهانی کجاست؟

رئیس جمهوری با یادآوری ادبیات برخی قدرت‌ها با ایران در گذشته گفت: آنان هر روز       می‌گفتند، گزینه نظامی علیه ملت ایران روی میز است اما برای این که امروز آبرومندانه منطقه را ترک کنند، نیازمند پشتیبانی ملت ایران هستند.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که امروز 29 سال از آغاز جنگ تحمیلی و 30 سال از پیروزی انقلاب می گذرد این پرسش را مطرج کرد که ما کجا هستیم و دشمنان ما کجا هستند ؟

وی گفت: آنان دور هم جمع می‌شوند، جلسه می‌گذارند، صحبت می‌کنند اما متفرق      می‌شوند، مصاحبه می‌کنند، دوباره جمع می‌شوند و سپس متفرق می‌شوند.

احمدی نژاد تصریح کرد: یاس و ناامیدی از سر و روی آنان می‌بارد و ترس و وحشت بر اعماق جانشان حاکم شده است.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: آرایش سیاسی و نظم فکری کسانی که روزی یک حیوان آدم نما را به بمباران و موشک باران ایران تجهیز کردند به هم خورده و در هم شکسته است.
رئیس جمهوری گفت: آنان به لحاظ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در بن بست کامل هستند و قدرت نظامی و هیمنه اهریمنی آنان در هم شکسته و فروریحته است.

احمدی نژاد افزود: امروز ضعیف ترین و کوچکترین کشورها برای قدرت آنها تره هم خرد    نمی‌کنند و این در حالی است که آنان روزی داشته‌های ملت ها را به تمسخر می‌گرفتند و خود را شکست ناپذیر می‌دانستند.

رئیس جمهوری اظهار داشت: آنان تمام امکانات، تجهیزات و پیچیده ترین شیوه‌های تبلیغاتی را ترویج کردند تا ملت ایران در معادلات اثر گذار نباشد.


احمدی نژاد گفت: امروز موج امید، خودباوری، همدلی و ایمان سراسر ایران را فراگرفته است.

وی افزود: به فضل الهی و با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانباران، آزادگان و     خانواده‌های آنان راه شهدا به ثمر نشسته است.

رئیس جمهوری نام و یاد ملت ایران را زیباترین سرود آزادگی برای همه ملت‌ها توصیف کرد و گفت: راه،‌ نام و آرمان امام راحل در درون و جان همه ملت‌ها جای خود را باز کرده است.

وی افزود: امروز همه ملت‌ها با صدای بلند وشجاعت اعلام م‌ کنند دوستدار ملت ایران هستند و راه ملت ایران راه نجات و راه درست است.

احمدی نژاد این دستاورد را حاصل مجاهدت شهدا و ایثارگران و خانواده آنان برشمرد و گفت: به رغم همه سختی‌هایی که ناجوانمردانه برملت ایران تحمیل کردند، امروز ملت ایران و خانواده شهدا مومن‌تر، مصصم تر، جدی‌تر و هوشمند تر در صحنه هستند و تا رسیدن به  قله‌های آرمان انقلاب اسلامی از پا نخواهند نشست.

کد خبر 79165

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز