مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
۱ نفر

بن کارت‌های بهبود تغذیه و سلامت مادران باردار و شیرده، استان تهران شارژ شد.

نوزاد

همشهری آنلاین؛ سرویس خانواده- سحر جعفریان: طرح جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران به اعطا و شارژ بن‌کارت‌های بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده تحت پوشش، اختصاص دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۵ مادر باردار و شیرده نیازمند، از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

جهانبخش مرادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: «خدمات کمیته امداد در بخش‌های مختلف براساس نیازجامعه هدف ارائه می‌شود، ارائه خدمات درمانی، بیمه‌ای، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و بیمه‌های اجتماعی جامعه هدف از خدمات برجسته این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند است. شناسایی بانوان باردار و شیرده دچار سوء تغذیه توسط مراکز بهداشت و درمان زیر مجموعه این دانشگاه‌ها از جمله اقدامات معاونت امور بهداشتی دانشگاه‌ها است و شارژ بن‌کارت تغذیه و پیگیری دریافت سبد غذایی خانواده‌ها از جمله وظایف کمیته امداد در این طرح است.»

وی همچنین افزود: «جامعه هدف می‌توانند با حضور در فروشگاه‌ها معرفی شده توسط مراکز بهداشت نسبت به تهیه بسته پروتئینی و حبوبات اقدام کنند. سرانه هر بانوی باردار و شیرده از کمک هزینه بهبود تغذیه ۳۵۰ هزار تومان است. در۵ ماهه امسال ۲۹۱ بانوی باردار و شیرده مشمول و نیازمند دریافت خدمات بهبود تغذیه‌ای در استان تهران معرفی و از خدمات این نهاد بهره‌مند شده‌اند.»

کد خبر 786449
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    1 0
    پدرها چه پس؟