چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

گروه شهری: امسال 5 بازار میوه و تره بار به بهره برداری می‌رسد

بازار میوه و تره بار قائم و شهدای آتش‌نشانی در منطقه 22، ویلاشهر در منطقه 21، دارآباد در منطقه یک و بازارهای حمیدیه و سعیدیه در منطقه 15 در هفته‌های آتی به بهره برداری خواهند رسید.

بازار میوه و تره بار شهید کاووسی در منطقه 19، بازار شهدای محله تختی در منطقه 16 و بازار شهدای شهرک لاله واقع در انتهای اتوبان ارتش در منطقه یک نیز از جمله بازارهایی هستند که همزمان با آغاز سال جدید راه‌اندازی شده‌اند.

به گفته حسین صفایی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، در پایان سال گذشته نیز 3 بازار سهروردی در منطقه 7، معلم در منطقه 18 و شهرک چشمه در منطقه 5 با گسترش امکانات و فعالیت‌های کاری به میدان تبدیل شد که تعداد میادین میوه و تره بار با این تبدیل به 15 مورد رسید.

از سوی دیگر، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز با تاکید بر اینکه طی یک برنامه 5ساله در هر یک از محلات شهر تهران یک بازار میوه و تره بار راه‌اندازی خواهد شد، گفت: به‌منظور رفاه شهروندان تهرانی تمامی بازارهای میوه و تره بار شهر تهران به‌تدریج به امکانات رفاهی مانند تاکسی سرویس و دستگاه‌های خودپرداز تجهیز خواهد شد.

عیدیان با بیان اینکه براساس برنامه‌ ‏ریزی‌ ‏های صورت گرفته باید در یک برنامه ۵ ساله در هر یک از ۳۷۳ محله شهر تهران یک بازارچه عرضه میوه و تره ‌‏بار و مواد پروتئینی راه‌اندازی شود، عنوان کرد: با تحقق این هدف سهم میادین، بازارها و بازارچه‌های سازمان میادین میوه و تره ‌‏بار شهرداری تهران در تامین مایحتاج شهروندان تهرانی از ۳۰ درصد فعلی به بالای۵۰ درصد خواهد رسید.

وی هدف از راه‌اندازی میادین میوه‌وتره بار را دسترسی آسان، سلامت بیشتر، قیمت کمتر و کیفیت محصولات اعلام کرد.

کد خبر 78545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز