مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

دسترسی آسان به بازارهای میوه و تره‌بار و خرید آسان و مقرون به‌صرفه توسط شهروندان، یکی از رویکردهای مدیران شهری است و این روند در دوره ششم مدیریت شهری شتاب بیشتری به‌خود ‌گرفته تا جایی‌که در ۴سال اخیر بیش از ۵۰بازار در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری رسیده است.

میوه و تره بار

همشهری - سعیده مرادی: در حال حاضر نیز سازمان برای توسعه بیشتر بازارهای میوه و تره‌بار، برنامه‌هایی برای سال‌۱۴۰۴دارد و قرار است تا پایان سال۲۰بازار جدید در محله‌های پایتخت افتتاح شود.

۳فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار برای نیمه اول سال

۱- احداث بازار در محله‌های فاقد تره‌بار
۲- توسعه بازارهایی که قابلیت افزایش کاربری دارند
۳- نوسازی و بهینه‌سازی‌ بازارهای فرسوده

توسعه بازارها در کدام محدوده پایتخت خواهد بود؟

محله‌های جنوبی تهران

توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در پایتخت

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران:سال گذشته درصدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محله‌های تهران بودیم و امسال هم طبق روال سال‌های گذشته، عمل خواهیم کرد. در این راستا، زمین‌هایی را تعبیه کرده‌ایم که در حال ساخت هستند. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محله‌های فاقد تره‌بار، بازار احداث کنیم و در محله‌هایی که بازار داریم، اما سرانه محله به اندازه‌ای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمی‌دهد، بازار اضافه کنیم؛ البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است. تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانه‌های خدمت‌رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم. امیدواریم امسال حداقل ۲۰‌بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.

کد خبر 947055
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha