همشهری آنلاین- مهدی بختیاریزاده با اشاره به جلسه مشترک با علی احمدی شهردار منطقه ۷ گفت: توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و ترهبار محلی از جمله برنامههای سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران است و بر همین اساس طبق مذاکراتی که با شهردار منطقه ۷ انجام شد، قرار شد تا زمینهایی جهت توسعه بازارهای محلی شناسایی و معرفی شود.
وی با اشاره به توافقات انجام شده با شهردار منطقه افزود: در این جلسه مقرر شد تا در هر ناحیه و محلهای از منطقه ۷ که فاقد بازارهای ترهبار هستند؛ امکانسنجیهایی انجام شود تا دسترسی شهروندان به این نوع خدمات آسانتر و سادهتر انجام شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: همچنین قرار شد تا زمینهایی جهت راه اندازی بازارهای میوه و ترهبار محلهای شناسایی شده تا بعد از بررسی از سوی سازمان مدیریت میادین و اداره املاک و معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه در صورت امکان بازارهایی در این محدودهها ساخته و به بهرهبرداری برسد که شامل زمین هایی با مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی می شود.
وی افزود: طبق بررسیهای انجام شده در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) که از منطقه ۱۵ تا منطقه یک کشیده شده است، در برخی از قسمتها زمینهایی به صورت لچکی وجود دارد که بلااستفاده باقیمانده است. شهردار منطقه نیز موافق این مساله بود تا برای استفاده بهینه از این زمینهای شهری برنامهریزی انجام شود.
بختیاری زاده یادآور شد: برنامهریزی سازمان مدیریت میادین این است تا در صورت موافقت شهردار منطقه این زمینها در محدوده منطقه ۷ به بازار روزهای کاربردی تبدیل شود تا شهروندان و مردم محلی بتوانند از این بازار روزهای میوه و ترهبار به راحتی استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به استقبال شهردار منطقه ۷ پیشبینی میکنیم توسعه بازارهای میوه و ترهبار محلهای در این محدوده رونقی بیشتری داشته باشد.
نظر شما