مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: آخرین آزمایش با استفاده از لکوموتیو دیزلی (تست سرد) در مسیر تجریش از ایستگاه میرداماد به قلهک 28 اسفند صورت می‌گیرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، محسن هاشمی در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: در ادامه توسعه خط یک متروی تهران، خط میرداماد به قلهک با سه ایستگاه میرداماد (بلوار میرداماد)، ظفر (شریعتی) ‌و قلهک به طول4 کیلومتر اواخر فروردین 88 بـه بهره برداری     می‌رسد.

وی با بیان این که هم اکنون تجهیزات این سه ایستگاه در دست نصب است گفت: در ادامـــه این خط، ایستگاه قیطریه هم خرداد به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) همچنین در خصوص ورود واگن‌های جدید به ناوگان مترو افزود: این 25 واگن از امروز به سمت تهران حرکت داده و تا قبل از پایان سال وارد ناوگان می‌شود.

ایستگاه متروی میدان شهدا 26 اسفند افتتاح می‌شود

محسن هاشمی با بیان این که طول ریل​گذاری ایستگاه شهدا 4 کیلومـــتر است افزود: در صورتی که خط چهار بطور کامل به بهره برداری برسد، ایستگاه میدان شهدا قابلیت40 هزار سفر در روز دارد.

وی درباره خط چهار متروی تهران اضافه کرد: این خط20 کیلومتر طول و19 ایستگاه دارد که از میدان شهید کلاهدوز در شرق تهران آغاز می‌شود و تا اکباتان در غرب ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: ایستگاه میدان شهدا با خط6 مترو (بخشی از این خط در خیابان17شهریور) تقاطع دارد و در صورت بهره برداری کامل از ایستگاه های مهم در شهر تهران محسوب می‌شود.

محسن هاشمی گفت: هم اکنون سه ایستگاه فردوسی، دروازه دولت و دروازه شمیران در خط چهار فعال است.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به آزمایش ایستگاه متروی میدان انقلاب (آزمایش با استفاده از لکوموتیو دیزلی) افزود: این ایستگاه اواخر فروردین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 77220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز