سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه‌اندازی نخستین دانشکده علوم شهری تحت نظارت وزارت علوم در سال جدید خبر داد.

مصطفی ملکی، رئیس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: این دانشکده که تحت نظارت وزارت علوم خواهد بود، دارای 21 رشته کاردانی و 5 رشته کارشناسی است ودر آینده نیزرشته‌های تحصیلات تکمیلی را دارا خواهد بود و بر رشته‌های علوم شهری تمرکز خواهد داشت.

وی ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهر تهران، با بیان اینکه نگاه‌مان به آموزش نگاهی کاربردی، عملیاتی و جذاب و متفاوت با همه سنین است، اظهار داشت: آموزش، تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند و از این طریق می‌توان بسیاری از اتفاقات را ساماندهی کرد.

وی اظهار کرد: تهیه نظام نامه مراکز آموزشی شهر تهران برای ایجاد وحدت رویه در فرایند آموزشی و با ضرورت‌های مورد نیاز شهری، توسعه دوره‌های عمومی، تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مختلف،از جمله اقداماتی است که در این مرکز انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح آزمون جامع مدرسین در 2 مرحله، شناسنامه دار کردن دوره‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های پودمانی تخصصی و صنفی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط مرکز آموزش شهرداری انجام شده است.

کد خبر 76989

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز