همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در شرایط جدید بسیار آسیب پذیر شده است.

به گزارش مهر، احمد جبرئیل دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین دوشنبه (19 اسفند) با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کرد.

آیت‌الله  اکبر هاشمی رفسنجانی در این دیدار پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین را سرآغاز جدیدی در تاریخ تحولات منطقه عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط جدید بسیار آسیب پذیر شده است و این را می‌توان در اختلافات داخلی این رژیم مشاهده کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تحولات اخیر نشان داد راهی جز مقاومت با اتکا بر اسلام برای پیروزی بر دشمنان لبنان و فلسطین وجود ندارد و در راه رسیدن به این هدف اتحاد نقش مهمی دارد.

وی تاکید کرد: تاریخ مردان بزرگی را که در راه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان نقش اساسی ایفا کرده اند از یاد نخواهد برد.

احمد جبرئیل نیز در این دیدار با تشکر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران، پیروزی مردم فلسطین را ناشی از اسلام عنوان کرد و گفت : مقاومت اکنون در مسیر خوبی قرار گرفته و با قدرت ادامه خواهد یافت.

دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین افزود: هیمنه رژیم صهیونیستی در دو جنگ اخیر شکسته شده و این رژیم در مسیر سقوط قرار گرفته است.

جبرئیل و هیئت همراه با اشاره به اهمیت سفر موفق 6 روزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عراق، آن را لطف خداوند و مصداق کاملی از تحقق وعده الهی در گرفتن انتقام از مستکبران و دیکتاتوران دانستند و گفتند: تلخی جام زهری که امام (ره) در زمان پذیرش قطعنامه نوشیدند با انجام این سفر به شهدی شیرین تر از عسل تبدیل شد.

کد خبر 76875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز