در بازدید اعضای شورا از منطقه ۱۸ تهران، با قدردانی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بر ریشه‌یابی مشکلات و حل‌وفصل آن در محله‌های این منطقه تاکیدشد.

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، در بازدید میدانی روسای کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، فرهنگی و اجتماعی و سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۸ بر افتتاح پروژه‌های فعال و ریشه‌یابی عمده مشکلات برای حل‌وفصل آن تاکید شد. بازدید میدانی اعضای شورای شهر تهران از این منطقه از ساعت ۶ بامداد با اهدای گل بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه و بازدید از موزه شهدا آغاز شد.

فعالیت‌های ارزشمند در منطقه۱۸

«نرجس سلیمانی» رئیس‌کمیسیون نظارت و حقوقی، «نرگس‌معدنی‌پور» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و «مهدی پیرهادی» رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه حضور داشتند و از ۱۰ پروژه مهم منطقه١٨ از جمله شن‌چاله‌ها، زیرگذر ۴۵ متری بهار، مسیل کن، پروژه شهید بروجردی، بازار آهن شادآباد، باغ راه حضرت فاطمه (س) و... بازدید کردند و در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۸ عنوان کردند که در این دوره با اهتمام شهردار، مدیران و معاونان این منطقه فعالیت‌های بزرگ و ارزشمندی صورت‌گرفته و تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام به‌پایان رسیده‌اند و برخی هم در مراحل نهایی قرار دارند.

کد خبر 768746

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha