ثبت‌نام رقابت‌های قهرمان‌ شهر۲ برای تمامی شهروندان منطقه۹ در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان از اول خردادماه آغاز شده  و همچنان ادامه دارد. ‌

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، «سیدمحمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه۹ در این باره گفت: «با شروع ثبت‌نام مسابقات قهرمان ‌شهر۲ در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه، شهروندان می‌توانند در۱۰ رشته مختلف ورزشی حضور فعال داشته باشند.»

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: «بر این اساس بانوان می‌توانند در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، رقابت بومی و محلی (هفت‌سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان نیز در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال‌دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون ثبت‌نام کنند.»

مرتضوی یادآوری کرد: «علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh. tehran. ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.»

 در سال گذشته مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در ۸ رشته مختلف و با استقبال شهروندان غرب پایتخت برگزار شد که با حضور گروه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مرحله پایانی (فرامنطقه‌ای)، چهره‌های برتر به‌جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

کد خبر 765497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha