سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
۱ نفر

هشیاری و مسئولیت‌پذیری شهردار و ماموران انضباط شهری ناحیه٣شهرداری‌ منطقه١٨ منجر به کشف هزار کیسه آرد قاچاق یارانه‌ای در یکی از انبارهای محله‌ یافت‌آباد شد.

نیکنام

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : ماموران گشت انضباط شهری ناحیه٣ شهرداری منطقه١٨ هنگام گشت‌زنی در محدوده یافت‌آباد به رفت‌وآمدهای مشکوک به یک انباری و حضور طولانی مدت یک دستگاه خاور مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

راننده خودرو وقتی با ماموران شهرداری روبه‌رو شد سعی کرد با رفتاری طبیعی محل را ترک کند، اما ماموران شهرداری با انسداد مسیر مانع از حرکت او شدند و در بازرسی‌های اولیه از انبار ملک مذکور دریافتند که محموله قاچاق آرد یارانه‌ای به تعداد هزار کیسه و وزن تقریبی ۵٠ تن در این محل نگهداری شده و قرار است که با خودروی سنگین به بیرون شهر انتقال پیدا کند.

با کشف این محموله آرد قاچاق توسط ماموران شهرداری، «کامرانی» شهردار ناحیه٣ منطقه١٨، با رئیس‌ کلانتری ١۵١ یافت‌آباد محدوده تماس گرفت و او را در جریان این ماجرا قرار داد و چند دقیقه بعد ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر و ضمن دستگیری متهمان، از کالای قاچاق صورت‌برداری کردند تا تحویل مراجع قانونی شود.

دستمریزاد به کارکنان دست پاک

ناگفته نماند متهم اصلی برای فرار از قانون به روش‌های مختلف درخواست کرده بود تا ماموران و شهردار ناحیه٣ با دریافت رشوه چشمشان را روی این جرم ببندند، اما ماموران با جدیت در مقابل خواسته نابجای آنان ایستادند.

شهردار و ماموران ناحیه٣ شهرداری منطقه١٨ در بازدید میدانی از این انبار دریافتند که کیسه آردهای یارانه‌ای در این محل با مهارت تعویض و با مارک‌های دیگر بسته‌بندی شده و به نقاط مختلف و حتی خارج از کشور انتقال و با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رفت درحالی‌که آرد یارانه‌ای باید فقط در نانوایی‌ها مصرف و نان مورد نیاز شهروندان تامین شود.

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کشف ١٠٠٠ کیسه آرد قاچاق در یافت‌آباد

کد خبر 760557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha