چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفتم اسفند بدون حضور نلو وینگادا و علی کریمی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تمرین پرسپولیس در حالی برگزار‌شد که ادوارد نلو وینگادا سرمربی این تیم غایب بود و تمرینات با مدیریت کاروانهو و  پیروانی برگزار شد. هم‌چنین علی کریمی نیز در تمرین امروز غایب بود.

این تمرین از ساعت 14:15 در حضور حدود250 نفر در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار شد و در ابتدای تمرین، بازیکنان همراه با کاسدا مربی بدنساز پرسپولیس دویدن‌های نرم همراه با حرکات کششی و انجام تمرینات استقامتی مختلف را در برنامه خود داشتند.

پس از آن بازیکنان به چهار گروه تقسیم شدند و بازی جدیدی را به صورت فوتبال با سه دروازه انجام دادند، به طوری که سه تیم در زمین بودند و تیم بازنده جای خود را به تیم دیگر می‌داد.

در این تمرین شلوغی زیادی میان بازیکنان وجود داشت و انجام تمرین به صورت منظم را دشوار می‌کرد.

پس از این تمرین بازیکنان در قالب دو تیم مقابل یکدیگر فوتبال دستگرمی بازی کرده و تمرینات امروز خود را با سرد کردن بدن‌هایشان به پایان بردند.

ایوان پتروویچ امروز با چهل دقیقه تاخیر در محل تمرین حاضر شد و در تمام مدت با دویدن به دور زمین و حرکات کششی، به طور اختصاصی تمرین می‌کرد.

دروازه‌بانان پرسپولیس نیز زیر نظر عابدزاده تمرین شوت‌زنی و پرتاب توپ با دست را انجام دادند. آنها حدود بیست دقیقه زودتر از دیگر بازیکنان تمرینات‌شان را شروع کردند.

هم‌چنین هوادارانی که در محل تمرین حاضر بودند، طوماری خطاب به شریفی رئیس کمیته انضباطی مبنی بر بخشش علیرضا واحدی نیکبخت تهیه و امضا کردند.

باشگاه پرسپولیس در هنگام برگزاری تمرینات از تماشاگرانی که برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل سپاهان، قصد عزیمت رایگان به اصفهان را داشتند، ثبت‌نام می‌کرد. 

کد خبر 76004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز