دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی پرتغالی جدید پرسپولیس بامداد دوشنبه 21بهمن برای هدایت این تیم وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرمربی جدید تیم پرسپولیس که حدود ساعت 2:30دقیقه با پرواز لوفت هانزا وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد، طی اظهاراتی در خصوص شناخت خود از فوتبال ایران گفت: از مرداد ماه سال گذشته که با تیم اردن به ایران سفر کردم از فوتبال ایران شناخت خوبی بدست آورده‌ام.

وی با اشاره به شناخت خود از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازی آخر این تیم در مقابل داماش گیلان را که با نتیجه 2بر 1به سود پرسپولیس خاتمه یافت، مشاهده و بررسی کرده‌ام.

وی در خصوص سرمربی‌گری تیم پرسپولیس افزود: من عادت به کار در تیم‌های پرطرفدار دارم و این موضوع برای من جدید نیست.

سرمربی جدید تیم پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال یک ورزش بین المللی است و قوانین آن در همه جا یکسان است، پس من می‌توانم در پرسپولیس موفق باشم.

این مربی اهل پرتغال افزود: می‌دانم که در پرسپولیس هواداران و مدیران باشگاه از من برد می‌خواهند، پس با تمام وجود به همراه کادر فنی‌ام به پرسپولیس کمک می‌کنیم.

وینگادا در خصوص همکاری با کارد فنی فعلی تیم پرسپولیس گفت: من به کمک تمامی اعضای کادر فنی برای شناخت هرچه بیشتر پرسپولیس و فوتبال ایران نیازمندم و مطمئن باشید بدون کمک این افراد نمی‌توان در پرسپولیس موفق بود.

وی تاکید کرد: از امروز که وارد ایران شدم می‌دانم برای پرسپولیس باید با جان و دل کار کنم و سعی دارم آرامش را در میان هواداران تیم ایجاد کنم.

وینگادا در خصوص تقویت کادر فنی تیم پرسپولیس گفت: یک دستیار و یک مربی بدن ساز همراه خود دارم که مربی بدن ساز فردا (سه شنبه ) وارد ایران خواهد شد و این افراد به کادرفنی فعلی تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس در خصوص اهمیت دیدار مقابل استقلال تهران برای هواداران قرمز پوش پایتخت اظهار کرد: دقیقا این اهمیت را متوجه هستم و جالب است که بدانید این موضوع برای من نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و حتی قبل از ورود به تهران فیلم آخرین بازی استقلال تهران را که با نتیجه 5 بر یک مقابل تیم راه آهن به پیروزی دست یافت، دیدم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه خلاف قوانین حرفه‌ای با وی مذاکره شده است، گفت: درست و یا نادرست بودن این موضوع اهمیت ندارد و مهم آن است که ما اکنون در ایران هستیم و برای کمک به پرسپولیس آمده‌ایم.

وینگادا افزود: من با شناخت کامل وارد ایران و تیم پرسپولیس شده‌ام و در همین جا خودم را یکی از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس می‌دانم و با مسوولان باشگاه نیز به توافق کامل دست پیدا کرده‌ایم.

وی در خصوص شناخت خود از بازیکنان پرسپولیس گفت: از تعدادی از فوتبالیست‌های پرسپولیس شناخت دارم و درباره بقیه اعضای تیم نیز هنگام تمرین‌ها شناخت کامل پیدا خواهم کرد.

هیچ یک از مسوولان باشگاه پرسپولیس هنگام ورود سرمربی جدید این تیم در فرودگاه حضور نداشتند.

کد خبر 74955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز