سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت وینگادا در حضور اعضای هیات مدیره این تیم و بالغ بر دو هزار تماشاچی در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار شد

به گزارش ایسنا،‌ این تمرین که بنا بر اعلام قبلی روابط عمومی باشگاه به نقل از سرپرست تیم پرسپولیس قرار بود، در ساعت10:30 امروز برگزار شود در ساعت 14:30 آغاز شد.

تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و هم‌چنین بالغ بر دو هزار تماشاچی این تمرین را از نزدیک نظاره می‌کردند.

از نکات جالب توجه این تمرین می‌توان به غیبت پرویز کماسی مربی بدن‌ساز تیم پرسپولیس اشاره کرد که ظاهرا حضور مربی بدنساز جدید پرسپولیس که به دستور وینگادا وارد این تیم شده است می‌تواند دلیل آن باشد.

در ابتدای تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به مدت بیست دقیقه زیر نظر مربی بدنساز جدید این تیم که شب گذشته وارد تهران شد، بدن‌های خود را با انجام تمرینات مختلف بدنسازی گرم کردند و پس از آن نیز به مدت پنج دقیقه روی تمرین کار با توپ متمرکز شدند و مدتی هم به انجام تمرینات کوتاه و مختلفی که وینگادا برای‌شان در نظر گرفت، پرداختند.

پس از آن بازیکنان پرسپولیس توسط وینگادا به دو تیم زرد و قرمز تقسیم شدند و در دو زمان سی دقیقه‌ای مقابل یکدیگر فوتبال بازی کردند. این مسابقه دست‌گرمی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد؛ گل تیم زرد را حمیدرضا علی‌عسگر و گل تیم قرمزپوش را علیرضا واحدی نیکبخت از روی نقطه‌ پنالتی به ثمر رساند.

علی کریمی در یک نیمه از این مسابقه همراه با سایر بازیکنان بازی کرد و سپس به همراه پزشک تیم پرسپولیس به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد. محسن خلیلی به همراه پرویز کماسی غایبان امروز تمرین پرسپولیس بودند.


وینگادا پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس از چمن زمین تمرین اظهار نارضایتی کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس قول دادند به سرعت چمن زمین تمرین را کوتاه کنند تا مناسب کار بازیکنان شود

کد خبر 75034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز