همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهوری گفت: طرح امنیت اجتماعی با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش مهر رادان با تقدیر از دغدغه​های فرهنگی و حمایت​های همیشگی رئیس جمهوری از طرح امنیت اجتماعی گفت: با عملی شدن دستور اخیر ایشان مبنی بر لزوم فعالیت نهادهای فرهنگی در انجام وظایف قانونی شان در این ارتباط ، قطعا اجرای طرح امنیت اجتماعی با قوت بیشتری ادامه می یابد.

سرتیپ احمد رضا رادان با اعلام این مطلب گفت: همه قوا و مسئولان به تامین حداکثری امنیت عمومی و برداشته شدن عوامل مخل آسایش، بهداشت روانی و حقوق اجتماعی شهروندان اهتمام دارند و با توجه به اجماعی که در این زمینه وجود دارد این طرح تا زمانی که دغدغه های مردم درباره موضوعاتی نظیر امنیت و آسایش اجتماعی و روانی آنها کاملا حل نشده باشد، ادامه دارد و نیروی انتظامی برای اجرای آن با قانون شکنان و افراد شرور هیچگاه با ملایمت برخورد نمی‌کند.

این اظهارات در حالی از سوی سرتیپ رادان مطرح می شود که پیرو مباحث مطرح شده در برخی رسانه ها، معاون اول قوه قضاییه هم روز پنجشنبه گذشته با تاکید بر اینکه "همه دستگاه‌ها در اجرای طرح امنیت اجتماعی اتفاق نظر دارند" گفته بود: در لزوم اجرای طرح امنیت اجتماعی هیچ تردیدی وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه گفت: علاوه بر حفظ حقوق شهروندان و مقابله با مزاحمین مردم که هداف اصلی این طرح است، یکی دیگر از دلایل اجرای طرح امنیت اجتماعی نگرانی مسئولان از افزایش کم سابقه ناهنجاریهایی نظیر بدحجابی بود و در این راه به نظر می رسد نیروی انتظامی و صداو سیما  به وظایف خود بهتر عمل کرده اند.

سرتیپ رادان اظهار داشت: خوشبختانه رئیس جمهور نیز این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دادند و از همان ابتدا به حمایت از این طرح پرداختند و امیدواریم با دستوری که اخیراً صادر کردند نهادهای فرهنگی هم در اجرا طرح امنیت اجتماعی به وظایف خود درست عمل کنند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط مراکز نظر سنجی اجرای طرح امنیت اجتماعی باعث افزایش 17 درصدی احساس امنیت  در سراسر کشور و رضایت 94 درصدی مردم را به همراه داشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: دستور اخیر رئیس جمهور به نهادهای فرهنگی باعث خواهد شد تا با ورود این نهادها به اجرای طرح امنیت اجتماعی، ابعاد اجرایی این طرح کاملتر شود و نیروی انتظامی در اجرای آن تنها نباشد.

کد خبر 75832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز