دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، از شروع طرح گشت‌های ارشاد طی روزهای آینده در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علیپور در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در رابطه با فعالیت گشت‌های ارشاد اقدامات جدیدی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این گشت‌ها با سازماندهی جدید در قالب ماموریت‌های جدیدتر در آستانه فصل تابستان ماموریت‌های خود را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: شاخص‌ترین تغییرات در ماموریت‌های گشت ارشاد، تعریف ماموریت‌های جدید در جغرافیای بیشتر خواهد بود که جزییات ماموریت‌های گشت‌های ارشاد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ درباره طرح ضربتی جمع‌آوری اراذل و اوباش در تهران نیز، اظهار کرد: بحث برخورد مستمر و قاطعانه با اراذل و اوباش یکی از ماموریت‌های همیشگی پلیس تهران بوده که در این رابطه در مرحله اول برخورد در چهار مرحله انجام شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کلیه اراذل و اوباش سطوح یک و دو تحت کنترل پلیس قرار دارند و نیروی انتظامی نیز با اراذل و اوباش بعد از سطوح یک و دو با شناسایی پاتوق‌های این افراد برخورد خواهد کرد.

سردار علیپور با بیان این که طرح دستگیری اراذل و اوباش با اخذ مجوز از مراجع قضایی از امروز در پایتخت آغاز شده است، گفت: تاکنون 50 نفر از اراذل و اوباش شناسایی شده‌اند که توسط پلیس در راستای طرح انضباط اجتماعی دستگیر خواهند شد.

به گفته وی، بیشتر اراذل و اوباش سطح یک و دو در حال حاضر در زندان بسر می‌برند و تعداد اندکی از این افراد مجددا اقدام به شرارت کرده‌اند و می‌توان گفت اراذل و اوباش سابقه‌دار زیاد نداریم.

در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی، طرح دستگیری ضربتی اراذل و اوباش در پایتخت از صبح امروز در منطقه تهرانسر با حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های آغاز شد که در ابتدا پلیس با ورود به یک خانه سه تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را که اقدام به تهیه مواد مخدر شیشه می‌کردند را دستگیر کرد.

افراد دستگیر شده به نام‌های «محمد»، «امیرحسین» معروف به «امیرسیاه» و «افشین» بودند که ماموران پس از دستگیری این افراد نزدیک به 200 گرم شیشه به همراه چند قبضه سلاح سرد همچون قمه و چاقوهای نامتعارف را کشف و ضبط کردند.

بنا به گفته ساکنان آپارتمان که این سه شرور در یکی از واحدهای آن حضور داشتند، این افراد کمتر از یک هفته بود که در این خانه ساکن شده بودند.

کد خبر 81655

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز