مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۶
۰ نفر

استاندار تهران ضمن تشریح اولویت‌های استانداری در سال 89، از تهیه طرح «امنیت اجتماعی استان تهران» خبر داد و گفت:

در حوزه امنیت تلاشمان را بر امنیت اجتماعی متمرکز کرده‌ایم تا ضریب امنیت جامعه افزایش یابد و به‌منظور برخورد با جرایمی همچون سرقت و غیره طرح جامع امنیتی تهران را در دست آماده کردن داریم.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی‌ شده‌ای را برای سال 89 پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: اشتغال یکی از اولویت‌های کاری در استان تهران است که بر این اساس پیش‌بینی کرده‌ایم تا در سال‌جاری برای 100 هزار نفر ایجاد اشتغال کنیم.

استاندار تهران اولویت کاری دیگر استانداری را مربوط به حوزه فرهنگی ذکر کرد. وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود علاوه برچند برابر شدن اعتبارات و بودجه فرهنگی استان، اقدامات فرهنگی در حوزه تقویت تشکل‌های فرهنگی استان رشد چشمگیری یابد.

تمدن، اولویت کاری بعدی استان در سال 89 را کمک به اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: ستاد مربوطه در این رابطه تشکیل شده و آغاز به کار کرده است ، این در حالی است که ستادهای هدفمند کردن یارانه‌ها در شهرستان‌ها نیز به‌زودی تشکیل می‌شود و آغاز به کار می‌کنند که امیدواریم مجلس شورای اسلامی کمک کند تا این قانون جنبه اجرایی به‌خود بگیرد.

کد خبر 104643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز