زن و شوهر جوان بعد از ازدواج تصمیم گرفتند تا به بهانه دعانویسی و دادن طلسم، دست به کلاهبرداری از افراد ساده لوح بزنند

 اما وقتی طلسم‌هایشان اثر نکرد، فریب خوردگان از آنها شکایت کردند.

سرهنگ زنده شو - فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: اواسط بهمن ماه زن جوانی به اداره پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت رفت و با ارائه شکایتی گفت: هفته گذشته در مسیر بازگشت به خانه، سوار یک خودروی مسافرکش شدم، هنوز لحظات زیادی نگذشته نبود که مرد راننده شروع به صحبت کرد و بحث را به مشکلات زندگی کشاند، من هم که تصور نمی‌کردم او یک کلاهبردار باشد، شروع به درد دل کردم و از مشکلی که در زندگی داشتم حرف زدم، وقتی حرف‌هایمان به اینجا رسید او گفت زن دعانویس  مشهوری  را می‌شناسد که می‌تواند با دعانویسی هر مشکلی را هر چند سخت و لاعلاج باشد حل کند و بارها خود وی شاهد آن بوده که این زن رمال، با دعانویسی و دادن طلسم مشکلات لاینحل افراد زیادی را حل کرده است.

زن شاکی ادامه داد: وقتی از راننده خواستم آدرسی از این زن در اختیار من قرار دهد، او شماره تماس و حساب بانکی وی را به من داد و گفت اگر می‌خواهم برای حل مشکلم نزد او بروم ابتدا باید 200 هزارتومان به حساب عابر کارت او واریز کنم و بعد با گرفتن وقت قبلی و دادن شماره فیش به منزل این زن بروم تا او با نوشتن دعا مشکلم را حل کند.

وی افزود: من هم  فریب  چرب زبانی راننده را  خوردم و بعد از واریز این مبلغ به خانه زن رمال رفتم، این زن هم بعد از آنکه چند کلمه عجیب و غریب نوشت آن را به من داد و گفت به‌زودی مشکلم حل خواهد شد اما وقتی مشکلم رفع نشد فهمیدم تمام ماجرا نقشه‌ای برای کلاهبرداری بوده است و برای همین تصمیم گرفتم از راننده و زن رمال شکایت کنم.

پلیس در جست‌وجوی رمال فریبکار

با شکایت این زن، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پاکدشت تحقیقات خود را برای شناسایی زن شیاد و راننده مسافرکش آغاز کردند، اما در حالی که تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه داشت کارآگاهان پلیس دریافتند که چند زن جوان دیگر نیز که فریب زن شیاد و همدستش را خورده و مبالغ زیادی به حساب وی واریز کرده‌اند برای شکایت به دادسرا مراجعه کرده‌اند.

در این مرحله از تحقیقات، ماموران ابتدا صاحب حساب بانکی را که فریب خوردگان پول‌ها را به آن شماره حساب واریز کرده بودند شناسایی و دستگیر کردند که وی در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که کارت عابر بانک وی در اختیار خواهرش است و تنها او از این حساب استفاده می‌کند.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران زن شیاد را در پاکدشت دستگیر کردند که وی در بازجویی‌های پلیسی، اتهام کلاهبرداری از طریق رمالی و دعانویسی را پذیرفت.

متهم در اعترافات خود به ماموران گفت: ماه گذشته پس از آنکه با جوان راننده‌ای به نام افشین ازدواج کردم، برای تامین مخارج زندگی‌مان تصمیم گرفتیم، نقشه‌ای طراحی کرده و به بهانه دعانویسی و رمالی مردم را سرکیسه کنیم، برای اجرای نقشه‌مان، ابتدا شوهرم با یک خودروی مسافرکش افراد مختلفی را به‌عنوان مسافر سوار می‌کرد و سپس شروع به صحبت درباره مشکلات زندگی می‌کرد، مسافران هم سفره دلشان باز می‌شد و مشکلاتی را که در زندگی داشتند بیان می‌کردند.

رمال کلاهبردار ادامه داد: در این هنگام شوهرم به آنها می‌گفت زن رمالی را می‌شناسد که می‌تواند با نوشتن دعا مشکلات آنها را حل کند و سپس با دادن شماره حساب و شماره تماس من، آنها را فریب می‌داد تا مبالغی بین 200 تا 400 هزار تومان به حساب من واریز کنند و زمانی که افراد ساده لوح فریب می‌خوردند واین مبلغ را واریز می‌کردند به خانه من می‌آمدند که من هم  با دادن نوشته‌هایی به آنها اطمینان می‌دادم مشکلات‌شان به‌زودی رفع خواهد شد.

سرهنگ زنده شو - فرمانده انتظامی پاکدشت- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: این زن و شوهر کلاهبردار علاوه برآنکه به بهانه دعانویسی دست به کلاهبرداری می‌زدند در یک مورد دیگر نیز به بهانه فروش زمین از یک مرد 18 میلیون تومان کلاهبرداری کردند. تاکنون 13 نفر از مالباختگان آنها شناسایی شده‌اند.

کد خبر 75612

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز