همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز هم در جدول شانس قهرمانی دارد و ما برای رسیدن به این مهم با تمام وجود خواهیم جنگید.

 نلو وینگادا در گفت و گو با ایرنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان ساخت: وضعیت تیم بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بسیار بالا در تمرینات شرکت می‌کنند، انگیزه بازکنانم مرا به آینده بسیار امیدوار کرده است.

وی افزود: از اینکه در پرسپولیس و ایران هستم بسیار خوشحالم، در پرسپولیس هوادارانی را در کنار خود می‌بینم که انگیزه زیادی برای ادامه کار به من می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس گفت: برای بازی‌های آینده تیم، برنامه ویژه‌ای دارم و می‌خواهم تمام تلاش خود را بکار بگیرم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: مشکلی در تیم نمی‌بینم و مطمئن باشید اگر روزی در تیم مشکلی هم وجود داشته باشد آن را در درون خود و بدون اینکه فردی خارج از تیم مطلع شود حل خواهیم کرد.

وینگادا در خصوص جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: برای تمام بازی‌های خود برنامه داریم و فعلا به فکر بازی با ابومسلم هستیم، البته باید بگویم نسبت به بعضی از تیم‌هایی که در آسیا با آنها هم گروه هستیم اطلاعات خوبی دارم.

وی افزود: بیش از این نباید در مورد آینده حرف زد و در این لحظه باید به فکر بازی با ابومسلم و ادامه دیدار هایمان در لیگ باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ کار دشواری را در پیش رو دارد و ما باید تا آخرین لحظه جنگیده و امید خود را از دست ندهیم.

وی اظهار کرد: البته من جادوگر نیستم و نمی‌توانم قول قهرمانی تیم را بدهم و فقط تلاش خود را خواهیم کرد و به بازی‌های زیادی که در پیش رو داریم امیدوارم.

وینگادا در پایان در خصوص فشرده شدن بازی‌های پرسپولیس با شروع باشگاه های آسیا گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد و ما هر 4 روز یکبار بازی خواهیم کرد، این شیوه بازی مانند لیگ انگلیس است و مطمئن باشید پرسپولیس هم بدون مشکل به همین شکل بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ببیست و هفتم لیگ برت باشگاههای ایران روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ابومسلم است.

کد خبر 75437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز