شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

فلوریدا: یک مرد 46 ساله‌ در تعداد انجام خلاف‌های رانندگی در طول یک روز رکورد زده است. این مرد در یک روز 50 فقره خلاف انجام داد.

نخستین خلاف این راننده در این روز، پارک دوبل بود که به خاطر آن جریمه شد اما بلافاصله پس از دریافت برگ جریمه با سرعت زیادی شروع به رانندگی کرد و در حالی که کمربند ایمنی نبسته بود با چند خودروی دیگر برخورد کرد.

دنده عقب گرفتن در بزرگراه و بوق زدن  در محل بوق زدن ممنوع و به همراه نداشتن گواهینامه از جمله خلاف‌های دیگری بود که او مرتکب شد. البته سرانجام پلیس خودروی او را متوقف کرد اما این مرد که مواد مخدر به همراه داشت تلاش کرد فرار کند که به نتیجه نرسید.

رد کردن رشوه سارق

کالیفرنیا: پذیرفته نشدن رشوه پیشنهادی یک سارق، از  سرقت بانک پرده برداشت. ماجرا از این قرار بود که سارق جوان به شعبه بانک رفت و با تهدید کارمندان چند هزار دلار پول نقد از صندوق سرقت کرد.

او که خیلی عجله داشت تا از دست پلیس فرار کند سوار خودرو‌اش شد و با آخرین سرعت در خیابان‌ها رانندگی کرد که در بین راه با خودروی یک پیرزن برخورد کرد. این مرد از خودرو‌اش پیاده شد و به پیرزن گفت نمی‌تواند برای آمدن ماموران راهنمایی و رانندگی صبر کند.

پیرزن که به او مشکوک شده بود شروع به داد و فریاد کرد و در همین حال سارق اعتراف کرد که به تازگی از بانک سرقت کرده و حاضر است مقداری از پول‌های سرقت شده را به این زن بدهد تا او را رها کند. اما این زن حاضر به پذیرفتن رشوه نشد و در حالی که چهره سارق را به خوبی شناسایی کرده بود به اداره پلیس مراجعه کرد. به این ترتیب سارق جوان از طریق چهره‌نگاری دستگیر شد.

همسایه خشن

منچستر: مرد 32 ساله‌ای که قصد داشت گلوی همسایه خود را با چاقو سوراخ کند به دام پلیس افتاد. این مرد که به تازگی به یک مجتمع مسکونی نقل مکان کرده است هر شب برای همسایگان خود مشکل ایجاد می‌کرد.

وی بار‌ها در ساعاتی پس از نیمه شب صدای دستگاه پخش موسیقی را به اندازه‌ای بالا می‌برد که همسایگان از خواب می‌پریدند. در طول این مدت همسایگان چند بار از طریق اخطار شفاهی و کتبی از او خواستند قوانین زندگی آپارتمان‌نشینی را رعایت کند اما این مرد همچنان به کار خود ادامه می‌داد.

سرانجام در یکی از شب‌ها یکی از همسایگان با عصبانیت زنگ خانه او را به صدا درآورد و گفت که پلیس را خبر خواهد کرد. به دنبال این تهدید، مرد  به آشپزخانه رفت و قصد داشت با چاقو گلوی همسایه معترض را سوراخ کند تا نتواند با پلیس تماس بگیرد. البته همسایگان دیگر از این اقدام جلوگیری کرده و همسایه خشن و بی‌مبالات را تحویل پلیس دادند.

تنبیه دردسر‌ساز دانش‌آموز

میشیگان: روش غیرمنطقی معاون مدرسه برای تنبیه دانش آموز 6 ساله، عاقبت بدی را برای او رقم زده است. معاون این مدرسه از این دانش آموز خواسته است  بدون دستکش سرویس بهداشتی مدرسه را نظافت کند.

این پسربچه در حالی که به شدت گریه می‌کرد به ناچار خواسته معاون مدرسه را انجام داد اما هنگامی که به خانه رسید ماجرا را برای والدینش شرح داد و آنها هم مستقیما به دادگاه رفتند.

به گفته والدین این دانش آموز، تنها جرم او کثیف کردن سرویس بهداشتی بوده و این در حالی است که مقامات مدرسه از چنین روشی برای ادب کردن دانش آموزشان استفاده کرده‌اند.

پدر و مادر این پسربچه در دادگاه اعلام کردند که این روش تنبیهی روی روحیه فرزندشان تاثیر مخربی داشته و معاون خاطی باید چندین هزار دلار غرامت به آنها بدهد.

از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که در صورت اثبات جرم، معاون مدرسه برای همیشه موقعیت شغلی خود را از دست بدهد.

کد خبر 74857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز