سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

میشیگان: پیرمردی که همسر خود را به تازگی از دست داده است، می‌گوید که غریبه‌ای پس از 40 سال حلقه ازدواج گمشده او را پیدا کرده است

این پیرمرد 61 ساله فقط چند روز پس از ازدواجش این حلقه را گم کرد و تلاش‌های وی و همسرش برای پیدا کردن حلقه به نتیجه نرسید.

به گفته این پیرمرد، کارگری که در حال تمیز کردن خانه‌اش بوده این حلقه را در یکی از اتاق‌ها پیدا کرده و این در حالی است که بارها این اتاق برای پیدا شدن حلقه زیر و رو شده بود. با این حال این پیرمرد بسیار خوشحال است که بالاخره حلقه ازدواجش را پیدا کرده، هرچند دیگر همسرش در قید حیات نیست. 

رکورد تماشای تلویزیون

استکهلم: یک مرد سریلانکایی با تماشای تلویزیون به مدت طولانی، رکوردی جهانی به ثبت رساند. این مرد  بدون وقفه 72 ساعت برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کرد و در طول این مدت دوربین‌های مدار بسته حرکات او را زیر نظر داشتند تا مبادا تقلب کند.

گفتنی است این مرد برای اینکه بتواند بیدار بماند بیش از 30 فنجان قهوه نوشید. البته او در گذشته نیز رکورد‌هایی در این زمینه به ثبت رساند و در سال 2005 به مدت 69 ساعت و 48 دقیقه تلویزیون تماشا کرد.

او برای ثبت رکورد جهانی خود قسمت‌هایی از یک سریال تلویزیونی  را تماشا کرده است که طرفداران زیادی دارد. به گفته شاهدان عینی، این رکوردشکنی، وی فقط برای استفاه از سرویس بهداشتی تماشای تلویزیون را متوقف می‌کرده است. حالا باید دید که آیا کارشناسان کتاب رکوردهای گینس حاضر می‌شوند نام وی را در این کتاب ثبت کنند یا خیر.

دعوا بر سر شلوار

فلوریدا: 2 برادر جوان برای پوشیدن یک شلوار با یکدیگر درگیر شدند و کار یکی از آنها به بیمارستان کشیده شد.

این مشاجره زمانی آغاز شد که برادر بزرگ‌تر قصد داشت شلوار برادر کوچک‌تر را برای رفتن به  میهمانی بپوشد که او رضایت نداد و آنها با هم درگیر شدند. اما این درگیری آنقدر جدی شد که برادر بزرگ‌تر با چاقو به برادر کوچک‌تر حمله کرد.

سارق سر به هوا

پنسیلوانیا: سارقی که پس از فرار از صحنه سرقت فراموش کرده بود سوئیچ را از روی درخودرو بردارد به دام پلیس افتاد. این پسر جوان مقدار زیادی دارو از یک داروخانه سرقت کرد و با خودرو گریخت اما آنقدر عجله داشت که سوئیچ را از روی در خودرو برنداشت و ماموران  پلیس که به این خودرو مشکوک شده بودند صاحب آن را شناسایی کردند و پرده از راز این سرقت برداشتند.

کمک نمایندگان

ولینگتن: در حالی که نیوزیلند با یکی از سخت‌ترین رکود‌های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، نمایندگان مجلس این کشور، قانونی را با رای خودشان به تصویب رساندند که به موجب آن افزایش حقوقشان به مدت یک سال متوقف می‌شود. به گزارش رسانه‌ها 122 عضو مجلس این کشور با اجماع کامل به این طرح رای مثبت داده‌اند.

خودکشی دلفین‌ها

پیلار: تعداد زیادی از دلفین‌ها که به طور دسته‌جمعی در سواحل ویتنام اقدام به خودکشی کرده‌اند، عبور و مرور قایق‌ها در این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

تعدادی از این دلفین‌ها خود را به آب‌های کم عمق ساحل رسانده و حتی برخی از آنها خود را روی ساحل انداخته‌اند. کارشناسان می‌گویند احتمالا بیماری یکی از دلفین‌ها موجب این اقدام دسته‌جمعی شده است.

کد خبر 75053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز