چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

نیویورک: پلیس اخیرا ساکنان یک واحد آپارتمانی را به جرم نگهداری تعداد زیادی حیوان دستگیر کرده است.

این زوج در آپارتمان 2 خوابه خود بیش از یکصد حیوان شامل پرنده و خرگوش نگهداری می‌کردند. آنها این حیوانات را در قفس و کمد‌های جداگانه نگه‌داشته بودند و سروصدای زیاد آنها آسایش همسایگان را سلب کرده بود.

سرانجام یکی از همسایگان با پلیس تماس گرفت و ماموران توانستند به کمک 3 وانت این حیوانات را به مراکز نگهداری از حیوانات انتقال دهند. این زن و شوهر میانسال به خبرنگاران گفتند که در آغاز فقط از چند حیوان نگهداری می‌کردند اما زاد و ولد آنها در طول چندین سال تعداد آنها را به بیش از 100 حیوان رسانده است.

شلیک به خود

کلرادو: مردی که قصد داشت پول غذایش را در رستوران بیمارستان حساب کند به طور اتفاقی به خودش شلیک کرد. این مرد 59 ساله دستش را در جیبش کرد تا پول دربیاورد اما ناگهان انگشتش ماشه اسلحه‌ای را که در جیب کتش بود لمس کرد و صدای شلیک همه را متعجب کرد.

این مرد بلافاصله پس از شلیک گلوله روی زمین افتاد و پرستاران او را به اتاق عمل همان بیمارستان انتقال دادند. گفتنی است، او برای ملاقات یکی از بستگانش که در بستر بیماری بود به این بیمارستان آمده بود.

در حال حاضر، وی در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد و اتهام او حمل سلاح بدون مجوز است. از سوی دیگر، باوجود اینکه شخص دیگری در این ماجرا آسیب ندیده است اما پلیس می‌گوید این احتمال وجود داشته که جان افرادی که در رستوران حضور داشتند نیز به خطر بیفتد. این مرد احتمالا به حبس محکوم خواهد شد. 

پادرمیانی پلیس به‌خاطر نوشابه

فلوریدا: تمام شدن نوشابه لیمویی یک رستوران فست‌فود، پای پلیس را به این رستوران باز کرد تا طرفین دعوا را آرام کند. ماجرا از این قرار بود که یکی از مشتریان این رستوران به همراه غذایش سفارش نوشابه لیمویی داد اما صندوقدار اعلام کرد که نوشابه لیمویی تمام شده و وی باید طعم دیگری از نوشابه را سفارش دهد.

اما این مشتری که روی سفارش خود تاکید داشت پیشنهاد صندوقدار را قبول نکرد و در عوض با تلفن اضطراری پلیس تماس گرفت. به گفته پلیس این مرد بی‌منطق دست‌کم 5 دقیقه این خط اضطراری را اشغال کرده و در مورد موجود نبودن نوشابه لیمویی در این رستوران اعتراض کرده است.

نکته جالب اینکه پلیس نیرو‌های خود را به این رستوران فرستاد تا این مشتری غیرمنطقی را به اتهام ایجاد اخلال در فعالیت مرکز پلیس دستگیر کند. گفتنی است، اشغال بی‌دلیل خطوط تلفن‌های اضطراری جرم محسوب می‌شود.

دانش‌آموز خلافکار

اوهایو: دانش آموزی که به طور اتفاقی شماره حساب و رمز حساب بانکی مدرسه‌اش را پیدا کرده بود از طریق این حساب هزاران دلار شکلات سفارش داد.

او از طریق اینترنت با یک شرکت تماس گرفت و شکلات‌ها را سفارش داد اما مدیر شرکت که به این سفارش مشکوک شده بود با مدرسه تماس گرفت و مشخص شد که سفارشی از طرف مدرسه در کار نبوده است.

20 سگ در یک خودرو

تگزاس: وجود 20 سگ در یک خودرو موجب شد که پلیس این خودرو را توقیف کند.گفتنی است، راننده برای مدت زیادی در خودرو را قفل کرده بود و به درخواست پلیس برای پیاده شدن از خودرو توجه نمی‌کرد اما سرانجام ماموران در خودرو را بازکردند و این مرد را به همراه سگ‌هایش به اداره پلیس انتقال دادند.

کد خبر 75154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز