امروزه داشتن شغل و حرفه مناسب برای گذران زندگی و حل مشکلات اقتصادی به یک دغدغه مهم در زندگی افراد مختلف بدل شده و برای همین تسهیل و توسعه کسب و کار توسط مسئولان دلسوز می‌تواند گام موثری باشد برای رفع اینگونه مشکلات.

اشتغالزایی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۸در ماه های منتهی به پایان سال، شگفتانه‌ای برای ساکنان جنوب شهر تهران داشت. در ایامی که به یمن جشن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین بهار آزادی، حال و هوای محله و شهرمان تغییر پیدا کرده، شهرداری این منطقه با افتتاح رسمی مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار«پویش» در دل یکی از محله‌های جنوب شهر تهران، هدیه‌ای ویژه به مردم داد. 

اکنون اهداف و رویکردهای این مرکزا شتغالزایی در سه سطح تبیین و فعالیت رسمی آن در این منطقه آغاز شده است. «یوسف مقدمی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۸ در این باره گفت: «این مرکز در سه سطح، مشتمل بر سطح یک: فناوری پیشرفته برای ارائه خدمات به کارخانه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌اپ‌ها، سطح دوم: با رویکرد آموزشی شامل گروهای هدف، جوانان، نوجوانان، محصلین، دانشجویان و سطح سوم: ارائه آموزش، اشتغالزایی و مشاوره جهت کمک و حل مشکلات و ارائه راه حل به اقشار آسیب‌پذیر، به خدمات‌دهی می‌پردازد.»

کد خبر 740729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha