چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

انجام بازی‌های فکری، ورزشی وهنری و رقابت با سایرین و پخش آن در تلویزیون بخشی از مسابقه تلویزیونی الماس شهربانو است که منطقه۱۳ برای بانوان برگزار می‌کند و برای شرکت در آن فراخوان داده است.

بانوان

به گزارش همشهری آنلاین، اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۳ با هدف ایجاد زمینه مناسب برای پرورش و رشد دختران و نوجوانان از لحاظ ذهنی، عاطفی، حرکتی و شناختی از طریق بازی‌های ورزشی، هنری و فکری برنامه‌ای را تدارک دیده که در آن از بانوان ۱۸ تا ۷۰ ساله می‌توانند مشارکت داشته باشند. این برنامه با عنوان «الماس شهربانو» معرفی شده و در آن پس از ثبت‌نام علاقه‌مندان، افراد در ۴ مرحله مسابقه شرکت داده می‌شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۳ می‌گوید: «پس از ثبت‌نام، یک دوره کلاس تشریحی برگزار می‌شود. سپس شرکت‌کننده‌ها ۴ هفته برای شرکت در ۴ دوره مسابقه دعوت می‌شوند.»

مراحل این مسابقه شامل پاسخگویی به تعدادی سؤال، آمادگی جسمانی، بازگشایی رمز و آماده‌سازی فیلم از فعالیت ر زمینه عامل المنفعه است و برای اینکه امکان حضور بانوان شاغل زمینه‌ای فراهم شده تا مسابقه‌ها در روزهای  پنجشنبه و جمعه برگزار شود.

«ابوذر حسینی» می‌گوید: «مسابقه الماس شهربانو تلویزیونی بوده و با توجه به امکانات مجموعه شهربانوی منطقه، در صورت تأیید تهیه‌کنندگانش در این مکان برپا می‌شود.»

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه تلوزیونی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۴۲۹۵۵۹ (مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو) تماس بگیرند.

کد خبر 738677

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha