خواسته ساکنان تکه دوم پایتخت از آسفالت تا ایجاد فضای سبز و ساخت آبنما در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری اجرا می‌شود.

بوستان

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۳ با اعلام این خبر گفت: «در محله‌های مختلف نیازهای شهروندان متفاوت است. گاهی شهروندان ایجاد فضای سبز، ساخت بوستان محلی و نصب تجهیزات ورزشی را پیشنهاد می‌دهند و گاه خواستار آسفالت معابر می‌شوند. به همین دلیل طرح شناسایی نیازها در منطقه انجام شد که نتیجه‌اش اجرای پروژه‌های عمرانی بر مبنای شهروندمحوری و نیاز محله‌هاست.»

«محمد هادی علی احمدی» یکی از خواسته شهروندان را ساخت آبنما در بوستان‌ها دانست و افزود: «آبنمای میدان شهیدان رحیمی به مساحت ۳۰۸‌مترمربع ساخته شده است. این آبنما از ۵ قسمت مجزا تشکیل شده که شامل ۴ بخش پیرامونی و یک بخش مرکزی می‌شود. همچنین کف بیرونی و دیواره‌ها کاشیکاری شده است.»

او افزود: «یکی دیگر از خواسته شهروندان مراجعه‌کننده به بوستان «بهیان» در محدوده پیروزی، ایجاد آبنما برای ارتقای منظر شهری بود که این پروژه به مساحت ۱۰۰‌مترمربع به تازگی در انتهای خیابان سی‌متری نیروی هوایی آغاز شده است.»

شهردار منطقه ۱۳ یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی را بهسازی و مرمت محوطه آرامگاه شهدای گمنام در بوستان سیمرغ دانست و گفت: «این پروژه برای حفظ و نگهداری یادمان شهدای گمنام و ارج نهادن به مقام شامخ شهادت و شهیدان گرانقدر شروع شده و تا پایان سال عملیات بهسازی تکمیل می‌شود.»

او در ادامه گفت:«عملیات آسفالت، رنگ‌آمیزی معابر و بوستان‌ها، ایجاد فضای سبز ، جدول گذاری و... هم طبق برنامه پیش بینی شده در حال اجراست.»

کد خبر 746826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha