باوجود شیوع ویروس کرونا، امسال هم متولیان مراکز فرهنگی و هنری با برگزاری برنامه‌های آموزشی فعالیت خود را ادامه داده و در فصل بهار دوره‌های مختلف برای بهره‌مندی شهروندان تدارک دیده‌اند.

آنلاين

همشهری آنلاین_پروانه بهرام‌نژاد: دوره‌هایی که نامنویسی در آنها تا پایان فروردین ماه امکان‌پذیر است و افراد برای شرکت در آموزش‌های حضوری یا آنلاین حق انتخاب دارند. فرهنگسرای امید به‌عنوان اصلی‌ترین مرکز فرهنگی و هنری سیزدهمین تکه پایتخت این دوره‌ها را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کند و پذیرای شهروندان است.  

فرهنگسرای امید کلاس‌های آموزشی متنوعی را برای بهار ۱۴۰۰ تدارک دیده‌است. «پروانه دوستی» مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه۱۳و رئیس فرهنگسرای امید دراین‌باره می‌گوید: «برای ایجاد فرصت آموزشی برابر بدون محدودیت زمانی و مکانی، برنامه‌های آموزشی فصل بهار را شروع کرده‌ایم که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این دوره‌های آموزشی به دو صورت حضوری و آنلاین برنامه‌ریزی شده و زیر نظر استادان و متخصصان هریک از رشته‌ها برگزار می‌شود.» دوره‌های آموزشی فرهنگسرای امید در زمینه‌های علمی، هنری، فرهنگی، تقویتی و... است. دوستی دراین‌باره می‌افزاید: «با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و آغاز امتحانات دانش‌آموزان، بسیاری از خانواده‌ها نگران کلاس‌های آموزشی فرزندان خود هستند. از این‌رو فرهنگسرای امید با بهره‌گیری از استادان مجرب، این دغدغه شهروندان را برطرف کرده است و کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی و دروس تقویتی مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌کند.»

  • آموزش مهارت زندگی 
آنلاین مهارت بیاموزید
پروانه دوستی/مدیر مراکز فرهنگی و هنری منطقه۱۳

  «هنرهای خانگی و تجسمی بخش دیگر کلاس‌های برنامه‌ریزی شده‌ ما است. بانوان و علاقه‌مندانی که قصد یادگیری مهارت‌های مختلف هنری را دارند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.» او ادامه می‌دهد: «همچنین آموزش‌های عمومی کودکان هم برگزار می‌کنیم و این میان کلاس‌های یادگیری علوم قرآنی، مهارت‌های ورزشی و موسیقی هم برای گروه‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شده‌است.» یکی دیگر از محورهای فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری منطقه۱۳در زمینه مهارت‌های زندگی است. رئیس فرهنگسرای امید دراین‌باره می‌افزاید «باتوجه به اهمیت و لزوم یادگیری مهارت زندگی، کلاس‌های مشاوره، انتخاب همسر، مهارت‌های زندگی مشترک، تربیت فرزند و... را هم در این مرکز آموزش داده می‌شود.»

  • فرصتی برای خوش صداها 

آنلاین مهارت بیاموزید

اگر جزو علاقه‌مندان به گویندگی هستید یا صدای دلنشین و زیبا دارید، می‌توانید در «تست صدا» فرهنگسرای امید شرکت کنید. دوستی دراین‌باره بیشتر توضیح می‌دهد: «فرهنگسرای امید با همکاری کانون هنری رسانه‌ای سرزمین صدا، استعدادهای گویندگی و فن بیان را شناسایی می‌کند. این کانون رسانه‌ای برای آموزش گویندگان مستعد و خلاق به‌صورت تخصصی از همه علاقه‌مندان به گویندگی دعوت کرده است تا در این تست رایگان، شرکت کنند. نفرات برگزیده برای تکمیل تیم گویندگان این کانون زیر نظر «محمدرضا حزینی» دعوت به همکاری می‌شوند.»

  • راه‌های نامنویسی

علاقه‌مندان برای نامنویسی در هریک از دوره‌های آموزشی فرهنگسرای امید می‌توانند با شماره‌های ۳۳۳۰۲۵۹۱ و ۳۳۳۰۲۵۹۰ ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان ثبت‌نام اینترنتی در کلاس‌های آموزشی از طریق سایت
edu. farhangihonari.ir فراهم شده است. این میان افراد برای شرکت در تست صدا تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کنند و نام و نام خانوادگی خود را برای شرکت در این تست صدا به شماره ۰۹۱۰۶۳۸۴۳۹۴ در نرم‌افزار واتساپ بفرستند.  
 

کد خبر 594562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha