اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران با عنوان «یاران شهر» در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور شهردارتهران و مدیران ارشد مناطق ٢٢‌گانه شهرداری تهران برگزارشد و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

نیکنام

به گزارش همشهری آنلاین، در این جشنواره «محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴ تهران در اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران به‌عنوان شهردار شهرساز و پاسخگو بر روی صحنه رفت و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتخاب محمدامین سالاری‌پور، به‌عنوان شهردار شهرساز بی‌دلیل نبوده چرا که او در بخش «شهرساز» با توجه به اینکه بالاترین و بیشترین میزان پیگیری پیام‌های مردمی در پاسخگویی به پیام‌های شهروندی (شهردار پاسخگو) را داشته است انتخاب شد و در این جشنواره مورد تجلیل «علیرضا زاکانی» شهردار تهران و مدیران ارشد شهری قرار گرفت. شهردار تهران با تاکید بر همدلی و همراهی برای حل مشکلات شهری، این همایش را از جلوه‌های مهم وجود مدیریت مشارکتی و مسئولیت‌پذیری در مجموعه مدیریت شهری پایتخت برشمرد.

 شهرداری منطقه۱۴ همچنین در بخش پیگیرترین شهردار ناحیه (مدیر پاسخگو) و پیگیرترین مسئول سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت با توجه به ارزیابی‌های مردمی رتبه بسیار مطلوب دریافت کرد و مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین این منطقه به تازگی رتبه برتر پاسخگویی به پیام‌های شهروندی در پایتخت را نیز کسب کرده است.

کد خبر 737441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha