شهردار منطقه ۱۴ از توسعه فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت‌های‌مذهبی، نوجوانان و جوانان جهادی در دارالمومنین تهران خبر داد.

حافظان قرآن

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه١٤ با اشاره به دیدار صمیمانه با جوانان و نوجوانان قرار گاه جهادی کانون فرهنگی امام رضا (ع) واقع در ناحیه یک این منطقه، بر لزوم ارتقای سرانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با هدف ترویج فرهنگ تعالی قرآنی ویژه نسل جدید تاکید کرد.

«محمدامین سالاری‌پور» با تقدیر از فعالیت قرآنی جوانان جهادی در این کانون فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی بویژه ظرفیت‌های بسیج در حوزه فعالیت‌های قرآنی را، در بسط و ترویج فرهنگ قرآنی برای نسل جوان مثمرثمر دانست.

وی با بیان اینکه تربیت نسلی قرآنی در جامعه یکی از وظایف مهم خانواده‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی است که می‌تواند باعث بروز استعدادهای بالقوه نونهالان و نوجوانان شود، افزایش تعداد و توسعه فعالیت کانون‌های جهادی فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را ضروری دانست.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۵٠٠پایگاه مذهبی در این منطقه گفت:«این پایگاه‌ها همراه با برپایی روضه‌های خانگی در محله‌های ٢١‌گانه این منطقه با حضور و مشارکت خود اهالی دارالمومنین تهران در تمام طول سال فعالیت‌های معنوی و مذهبی خواهند داشت.»

کد خبر 737469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha