بیمارستان شهید شریعت‌رضوی واقع در منطقه۹ از نظر ایمنی در فهرست ساختمان‌های پرخطر قرار گرفته و به منظور حفظ و ارتقای ایمنی جان شهروندان، فعلا بخش‌های تخصصی‌آن تعطیل و فقط بخش اورژانس خدمات‌رسانی‌ می‌کند.

قاسمی

همشهری آنلاین - فرزین شیرزادی: بیمارستان شهید شریعت‌رضوی به دلیل مشکلات سازه‌ای و فرونشست‌های متعدد ناایمن بوده، به همین دلیل مسئولان شهرداری منطقه۹ تهران در جلسات متعددی که با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی کشور داشتند موضوع تعطیلی مقطعی این بیمارستان برای ساخت پلی‌کلینیک تخصصی را مطرح کردند و مورد موافقت نیز قرار گرفت. بنابراین قرار شد در یک دوره زمانی کوتاه بخش‌های تخصصی بیمارستان شهید شریعت رضوی تعطیل شود.

«سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه۹ در این باره گفت: «پیرو مطالبات مردم در قرار خدمت شهردار تهران در این منطقه و البته در بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان غرب پایتخت، پیرامون ساخت مرکز تخصصی درمانی، مقرر شد تا در این خصوص بررسی‌های لازم انجام شود. در صورت توافق سازمان تامین اجتماعی با سازمان اوقاف یا تهاتر زمین‌های متبوعه، این پلی‌کلینیک به بیمارستان تخصصی ارتقا پیدا می‌کند.»

او تاکید کرد: «مدیریت شهری خود را مکلف به ارتقای ایمنی شهروندان می‌داند و با تمام توان و با همکاری و مساعدت و دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همه توان خود را برای ساخت این پلی‌کلینیک تخصصی به کار خواهد بست تا شهروندان ساکن در این بخش از تهران از امکانات ایمن و مناسب در حوزه درمان بهره‌مند شوند.»

بیمارستان شریعت‌رضوی منطقه۹ تعطیل شد | مردم فقط برای خدمات اورژانسی مراجعه کنند

کد خبر 735432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha