بزرگراه آیت‌الله سعیدی از جمله معابر ترافیکی استراتژیک و تاثیرگذار در محدوده غرب تهران است که با اجرای طرح تعریض از بار ترافیکی آن کاسته شده و شهروندان در زمان تردد در این محور احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

قاسمی

 همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : شمارش معکوس برای افتتاح طرح تعریض بزرگراه آیت‌الله سعیدی آغاز شده و به زودی با حضور شهروندان به بهره‌برداری خواهد رسید. «سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه ۹ در این باره گفت: «پروژه طرح تعریض بزرگراه آیت‌الله سعیدی، محور جنوب به شمال، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رسید.»

او افزود:«در پی موفقیت فاز اول پروژه تعریض بزرگراه آیت‌الله سعیدی (محور شمال به جنوب) در کاهش ترافیک میدان آزادی، فاز دوم پروژه مذکور با هدف تاثیر بر ترافیک میدان فتح و تسریع ساخت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مذکور آغاز شد.  فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت‌الله سعیدی به طول ۳۰۰ متر به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.»

شهردار منطقه ۹ به جزئیات این پروژه اشاره کرد و گفت: «تاکنون ۴ هزارو ۵۰۰مترمکعب عملیات خاکبرداری، ایجاد ۳۰۰ متر نهر سرپوشیده، ۲۵۰ مترمکعب بتون‌ریزی، نصب ۸۵ دریچه و ۴۵۰ دال بتونی مسلح پیش‌تنیده و اجرای ۳۰۰ متر طول کانیو جانبی به همراه پیاده‌رو به پایان رسیده است»  
 

کد خبر 736810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha