حتما برای شما هم اتفاق افتاده که برای پیدا کردن یک نشانی چند کوچه و خیابان را گشته‌اید، اما بازهم به نتیجه‌ای نرسیده‌اید،چراکه تابلو کوچه به مرو زمان فرسوده یا کنده شده است. برای همین شهرداری منطقه ۳ آستین بالا زده تا طرحی را برای تعویض و مرمت این پلاک‌ها اجرا کند.

خیابان

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: تابلوهای و پلاک‌های دیوارکوب فرسوده و ناخوانا، نه تنها چهره معابر شهر را مخدوش می‌کند، بلکه شب‌ها و پس از تاریکی هوا برای شهروندانی که به دنبال نشانی می‌گردند هم یک معضل دیگر است.برای همین شهرداری منطقه ۳ کار تعویض پلاک‌های دیوارکوب فرسوده را آغاز کرده است. البته برای تعویض همه پلاک‌های فرسوده نیاز به همراهی و مشارکت شهروندان دارد. به گفته «حسن سیگارودی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۳ طرح تعویض پلاک‌های دیوارکوب معابر این منطقه با هدف زیباسازی منظر شهری و اصلاح تابلوهای فرسوده معابر اصلی و فرعی محله‌های ۱۲ گانه منطقه ۳ انجام شده و همکارانش  تا کنون بیش از ۱۲۰ تابلو فرسوده را تعویض کرده‌اند.

پلاک‌های دیوارکوب جدید هم با برچسب‌های شب‌رنگ، ورق گالوانیزه و رنگ کوره‌ای ساخته شده‌اند تا به ویژه پس از تاریکی هوا بهتر دیده شوند. شما هم می‌توانید با شهرداری منطقه ۳ در طرح تعویض پلاک‌های دیوارکوب فرسوده همکاری کنید. کافی است پس از دیدن پلاک‌های فرسوده و ناخوانا با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس بگیرید و با اعلام نشانی دقیق شاهد نصب پلاک‌ جدید در آن معبر باشید.

تابلوهای دیوارکوب معابر منطقه ۳ نونوار می‌شوند | دیگر به دنبال نشانی در خیابان پرسه نمی‌زنید

کد خبر 733635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha