شنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: مرد عشق فوتبال هنگامی که نتوانست بلیت بازی استقلال و پرسپولیس را بخرد تصمیم گرفت با پوشیدن لباس پلیس به استادیوم آزادی برود، اما زمانی که از روی سکوی تماشاچی ها در انتظار شروع بازی بود رازش فاش شد.

نقشه عجیب برای ورود به استادیوم هنگامی به ذهن این مرد تهرانی رسید که وی از  دو روز قبل از آغاز مسابقه هر چه تلاش کرده بود نتوانست بلیت بازی را خریداری کند و بنابراین تصمیم گرفت با پرداخت 30 هزار تومان لباس ماموران پلیس را خریداری کرده و به استادیوم برود. 

اما ظهر جمعه گذشته در حالی که هنوز دقایقی به آغاز بازی تیم های استقلال و پیروزی باقی مانده بود ماموران پلیس مستقر در استادیوم آزادی به وی که لباس پلیسی با درجه ستوان یکمی به تن داشت و در سکوی تماشاچیان به تشویق یکی از تیمها می پرداخت مظنون شده و به بازجویی از وی دست زدند.

هنگامی که ماموران با ادعاهای ضد و نقیض این مرد که بدون داشتن کارت شناسایی و برگه ماموریت ابتدا خود را از ماموران بازرسی فرماندهی پلیس تهران و دقایقی بعد به عنوان مامور بازرسی اجراییات ناجا معرفی می کرد روبرو شدند ،  ماجرا را به مسئولان پلیس استادیوم گزارش کردند و به این ترتیب راز پلیس قلابی در بازجویی‌های تخصصی فاش شد.

مرد جوان در بازجویی ها با اعتراف به اینکه یک جوان بیکار است که برای تماشای بازی تیم مجبوبش اقدام به پوشیدن لباس پلیس کرده است گفت: به خاطر اینکه طرفدار پروپاقرص یکی از تیم ها بودم از دو روز قبل از شروع بازی سعی کردم بلیت بازی را تهیه کنم ولی هر چه تلاش کردم بی فایده بود. من حتی حاضر بودم برای دیدن بازی چند برابر قیمت بلیت را بپردازم ولی هر چه گشتم نتوانستم بلیت گیر بیاورم، به همین خاطر تصمیم گرفتم همانند فیلم آفساید لباس پلیس بخرم و  به استادیوم بروم  اما تشویق‌های شدید من در میان تماشاچیان باعث لو رفتن ماجرا شد.

پس از اظهارات جوان 29 ساله وی به شعبه 15 دادسرای صادقیه انتقال یافت و از آنجا که احتمال می رفت اقدامات مجرمانه دیگری نیز مرتکب شده باشد به دستور بازپرس حسن جراحی برای انجام تحقیقات بیشتر روانه بازداشتگاه پلیس شد.

من عشق فوتبالم

  • سابقه کیفری هم داری ؟

 نه هیچ سابقه ای ندارم فقط مدتی قبل همسرم مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و چند روزی در زندان بودم، بعد از جدایی از همسرم  شبها را در خیابان ها یا پارک ها می گذراندم تا اینکه در استادیوم آزادی دستگیر شدم.

  • قبل از این هم خودت را جای پلیس جا زده بودی؟

از بچگی دوست داشتم پلیس شوم. 4 بار نیز در آزمون ورودی پلیس شرکت کردم ولی هر بار به خاطر دندان هایم در معاینه پزشکی رد شدم و حتی همه سرمایه ام را برای جراحی و درست کردن دندان هایم از دست دادم ولی باز هم نتواستم وارد نیروی انتظامی شوم.

  • چطور فکر نکردی یک پلیس هنگام بازی نمی‌تواند از جایگاه بازی را تماشا کند ؟

به ضلع شرقی استادیوم رفته بودم و فکر نمی کردم ماموران متوجه  حضور من شوند. سر آنها آنقدر شلوغ بود که فکر می کردم به راحتی می توانم بازی را تماشا کنم.

  • بالاخره موفق شدی بازی را ببینی؟

نه ، این از زندان رفتن هم برایم بدتر بود، وقتی به بازداشتگاه منتقل شدم رادیو و تلویزیونی در آنجا نبود که نتیجه بازی را بدانم کسی هم حاضر نبود مرا از نتیجه بازی مطلع کند. صبح شنبه  وقتی به دادسرا منتقل شدم تازه از طریق روزنامه فهمیدم که استقلال شکست خورده است.

کد خبر 7331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز