همشهری آنلاین: همه فرزندانی که پدران و مادرانشان در غزه شهید شده‌اند تحت پوشش کمیته‌ امداد کمک می‌گیرند.

سرپرست کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر این که هر چه فشارها در فلسطین بیش‌تر می‌شود مقاومت آن درخشان‌تر می‌شود، گفت: این نوع مبارزه، مبارزه‌ی امام خمینی(ره) در سال‌های قبل از انقلاب است که امروز گسترش یافته و همان پیام عاشوراست.

به گزارش ایسنا، حسین انواری، سرپرست کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) که صبح یک‌شنبه 29 دی در تجمع امدادگران کمیته‌ امداد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سخن می‌گفت با اشاره به خون بودن دل همه مسلمانان و موحدین جهان از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزود: امروز پیروزی مقاومت و مسلمانان در جهان بسان پیروزی امام حسین(ع) در کربلا مسجل است و اسراییل غاصب و هم‌پیمانانش به عجز و لابه افتاده و آتش‌بس یک طرفه را اعلام کردند.

وی افزود: اسراییل که تا دیروز به دنبال محو مقاومت بود و هم‌پیمانانش در برابر حمله دیوانه‌وار آن سکوت کردند نتوانست مقاومت را در هم شکند و مقاومت در نهایت عزت و کرامت و وقار و ثبات محکم ایستاد.

به گفته انواری اسراییل نقشه حذف مقاومت و شکستن آن در خاورمیانه را دنبال می‌کند در حالی که در جنگ 33 روزه لبنان و این بار در برابر حماس نتوانست اهداف خود را محقق کند.

سرپرست کمیته امداد مقاومت غزه را موجب آشنایی جهان با مقوله غزه و نیز عامل بیداری ملت‌ها توصیف کرد و گفت: این مقاومت نشات‌گرفته از متن اسلام و عاشوراست و آن‌چنان قدرتی در ملل جهان ایجاد کرده که کشورهای زورگو یا باید تغییر رفتار دهند و یا از تخت سرنگون شوند.

انواری از اقدام کمیته امداد امام (ره) برای جمع‌آوری کمک‌های مردم مسلمان ایران برای مردم غزه خبر داد و گفت: درصدد هستیم کمک‌ها را از طریق کشتی‌های دیگری نیز تدارک و ارسال کنیم؛ ضمن این که در بحث بازسازی‌ها نیز کمک‌هایی را صورت خواهیم داد.

وی ادامه داد: همه فرزندانی که پدران و مادرانشان شهید شدند، تحت پوشش کمیته امداد کمک می‌گیرند و کمک‌های مردم در قالب حامیان این کودکان جمع‌آوری می‌شود؛ ضمن این که در ارسال مواد غذایی و تامین آن محدودیتی نداریم و امدادگران و مردم نیز می‌توانند برای اعزام به منطقه ثبت‌نام کنند.

کد خبر 73263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز