سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
۱ نفر

چه بهانه‌ای بهتر از سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها و وفات مادر مهربانی‌ها حضرت ام‌البنین(س) برای میزبانی از یک شهید گمنام. در چنین مناسبتی شانزدهمین شهید گمنام در منطقه۱۹ تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

شهید گمنام

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام ۸سال دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه ۱۵ دی به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها و شب وفات مادر مهربانی‌ها حضرت ام‌البنین(س) در بوستان بزرگ ولایت برگزار شود.

بعد از تشییع و خاکسپاری ۱۵شهید در ۸مقبره‌ شهید منطقه۱۹، حالا اهالی این منطقه میزبان شهید گمنام دیگری خواهند شد. شهروندان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام می‌توانند هم چهارشنبه ۱۴دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم وداع با این شهید در مسجد حضرت رسول اکرم‌(ص) در خیابان میعاد شمالی شرکت کنند و هم در مراسم تشییع و خاکسپاری در روز پنجشنبه حضور داشته باشند.

«تورج فرهادی» شهردار منطقه۱۹، ضمن دعوت از مردم متدین، ولایت‌مدار و شهیدپرور برای حضور در این مراسم، درباره جزئیات برگزاری این مراسم می‌گوید: «روز پنجشنبه از ساعت ۹ با برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در مقبره‌الشهدای بوستان ۲۲بهمن به استقبال تشییع این شهید عزیز خواهیم رفت. سپس با حضور در مقابل درب شماره۲ بوستان ولایت در خیابان میثاق شمالی، خیابان شهامت۲، مراسم به صورت رسمی آغاز می‌شود و در نهایت نیز پیکر مطهر این شهید بزرگوار در جنب سالن شهریار بوستان بزرگ ولایت به خاک سپرده می‌شود تا ساکنان منطقه از برکات حضور این یادگار دفاع مقدس بهره‌مند شوند.»

کد خبر 732154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha