مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

پیکرهای پاک ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز شنبه ۲۷ دی ۹۹ در شهرستان‌های شیراز، گراش و فسا تشییع و به خاک سپرده شدند.

تشييع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۵ ساله در مرکز پشتیبانی ۲ ارتش و یک شهید گمنام ۱۹ ساله در پادگان شهید بهمن باقری شیراز برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۴ ساله در دانشکده علوم پزشکی گراش و ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله در شهر ششده و قره بلاغ شهرستان فسا با حضور مردم و مسئولان تشییع شد و شهدا به خاک سپرده شدند. این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در عملیات‌های تک دشمن سال ۱۳۶۷، کربلای پنج و رمضان به فیض شهادت نایل آمدند.

پیکرهای مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۹ با استقبال مردم و مسئولان از فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز وارد این شهر شدند.

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه در بهشت احمدی شیراز آرام گرفتند. مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۰ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید گمنام ۱۸ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، ۲ شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله در شهرستان خفر و ۲ شهید گمنام ۱۷ و ۲۱ ساله در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرآنی جهرم یکشنبه ۲۸ دی‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

دوشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ نیز یک شهید گمنام ۲۵ ساله در دانشگاه صنعتی شیراز و یک شهید گمنام ۲۷ ساله در لشکر ۱۹ فجر شیراز خاکسپاری می‌شوند.  

کد خبر 579587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha