شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۴
۰ نفر

فلوریدا: زن 52 ساله‌ای که به شدت به بازی هاکی علاقه‌مند است در جریان یک بازی دوستانه، هواداران تیم مقابلش را کتک زد.

این زن میانسال در حال تماشای بازی بود که تیم محبوبش از تیم مقابل گل خورد، اما او که کنترل خود را از دست داده بود، وارد زمین بازی شد و چوب هاکی یکی از بازیکنان را از او گرفت و به جان هواداران تیم مقابل افتاد.

این زن با وجود جثه کوچکش ضربات را باقدرت به سر و صورت تماشاگران می‌زد و چند نفر از آنها را روانه بیمارستان کرد؛ البته ماموران امنیتی سالن ورزشی توانستند پس از تلاش فراوان او را تحویل پلیس بدهند. احتمالا این تعصب بیش از حد، جریمه نقدی و حبس برای این زن میانسال به همراه خواهد داشت.

ازدواج در سرما

واشنگتن: زوج جوانی که عهد کرده بودند مراسم ازدواج خود را در فضای باز برپا کنند با وجود سرمای بی‌سابقه هوا به عهد خود وفادار ماندند.

این زن و شوهر جوان که 20 سال دارند، قصد داشتند در تابستان مراسم ازدواج خود را در باغی زیبا برگزار کنند، اما وقوع حوادث مختلف از جمله فوت اقوام و تصادف رانندگی، ازدواج آنها را به تا‌خیر انداخت.

این در حالی بود که مادر عروس که در بستر بیماری به سر می‌برد از آنها خواست هرچه سریع‌تر با یکدیگر ازدواج کنند و به همین دلیل آنها ناچار شدند در روز‌های سرد زمستان به عقد یکدیگر درآیند. جالب است که در شب ازدواج آنها دمای هوا به چند درجه زیر صفر رسید؛ اما این زوج به همراه میهمانان‌شان جشن را در فضای باز برگزار کردند.

گفتنی است همه میهمان‌ها و عروس و داماد با شال و کلاه و دستکش در مراسم حضور داشتند، اما به هر حال این مراسم سرد برگزار شد.

قطع انگشت به خاطر بدهی

لیسبون: یک تاجر به خاطر فرار از پرداخت بدهی، انگشت خود را قطع کرد. این مرد  با شکایت شرکتی که از او طلبکار بود به زندان افتاد. قاضی دادگاه در نخستین جلسه به این مرد اعلام کرد که برای پرداخت بدهی 170 هزار یورویی خود باید یک قطعه از زمین‌هایش را بفروشد؛

اما او که نمی‌خواست این اقدام را انجام دهد، دست به کار خطرناکی زد. این مرد در مقابل قاضی و وکیل خود چاقوی کوچکی از جیبش بیرون آورد و در کمال تعجب انگشت خود را قطع کرد.

شدت خونریزی دست این مرد به اندازه‌ای بود که وی را به بیمارستان انتقال دادند. این مرد پس از بهبودی به خبرنگاران گفت با هدف از بین بردن مدارک بدهکاری‌اش این اقدام را انجام داده است.

او ادامه داد، می خواستم خون دستم را روی اسناد و مدارک دادگاه بریزم تا خواندن آنها ممکن نباشد؛ البته او هیچگاه موفق نشد این هدف خود را عملی کند و باید بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان به دادگاه برود.

فداکاری پدرانه

توکیو: مردی که برای موفقیت پسر 20 ساله‌اش در امتحان به جای او در جلسه امتحان حضور یافته بود به دام افتاد. این مرد 54 ساله برای اینکه بتواند خود را شبیه عکس روی کارت ورود به جلسه جا بزند از شیوه‌های گریم سینمایی و ماسک صورت استفاده کرد. با این حال زمانی که برگزارکنندگان جلسه امتحان در حال تطبیق دادن چهره افراد با عکس چاپ شده روی کارت‌ها بودند به این مرد مشکوک شدند.

به گفته آنها این مرد با وجود آنکه شبیه عکس روی کارت به نظر می‌رسید، اما رفتارش با سنش همخوانی نداشت. این مرد پس از اینکه به دفتر دانشگاه احضار شد به جرم خود اعتراف کرد و گفت فقط برای کمک به فرزندش این اقدام را انجام داده است.

با وجود این، نه تنها پسر او از امتحانات محروم شد بلکه خود این مرد هم به زندان افتاد. گفتنی است این مرد برای اینکه شناخته نشود سر خود را تا جای ممکن به برگه امتحانی نزدیک کرده‌ بود.

کد خبر 73206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز