چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

لندن: یکی از نمایندگان مجلس انگلیس که برای تقدیر و تشکر از نحوه کار خود دست به دامان روزنامه‌ها شده بود، هدف شدید‌ترین انتقاد‌ها قرار گرفته است.

این مرد برای اینکه خود را سر زبان‌ها بیندازد با نام‌های مستعار در روز‌نامه‌ها مطلب می‌نوشت. او در این مطالب همواره از یکی از نمایندگان مجلس که در واقع خودش بود، تقدیر می‌کرد. این در حالی است که سردبیر یکی از این روزنامه ها سرانجام به واقعیت پی برد و آن را برای مردم فاش کرد. هرچند این نماینده مجلس پذیرفته که با نام‌های مستعار مطالبی را در روز‌نامه‌ها منتشر می‌کرده اما همچنان معتقد است کار خلافی انجام نداده است. این درحالی است که گروهی از منتقدان بر این باورند که وی با این اقدام به شعور مخاطب توهین کرده است.

رؤیای ورزشکار بودن

لوا: مردی که همیشه آرزو داشت یک ورزشکار قهرمان شود، برای عملی شدن رؤیای خود از پسرش سوء استفاده کرد. با وجود اینکه پسر 14 ساله او به هیچ وجه به ورزش علاقه‌مند نبود اما این مرد با اصرار فراوان او را وادار به انجام ورزش‌های سنگین می‌کرد. با این حال این نوجوان از انجام تمرینات ورزشی سر باز می‌زد و به  همین دلیل چند بار مورد تنبیه بدنی قرار گرفت.

البته پدر او در دنبال کردن هدفش بسیار جدی بود و از انواع روش‌ها برای اینکه از پسرش ورزشکاری حرفه‌ای بسازد، استفاده کرد. به گفته پلیس، او مقدار زیادی قرص‌های هورمونی به پسر نوجوان خود خوراند تا انگیزه او را برای ورزش کردن افزایش دهد.

البته این پسربچه که از مصرف قرص‌ها راضی نبود موضوع را به پلیس اطلاع داد و ماموران پدرش را دستگیر کردند.  این مرد به اتهام سوء استفاده از فرزندش احتمالا به حبس محکوم خواهد شد.

ترس از ازدواج

پکن: پیرزن 107 ساله‌ای که در دوران جوانی به شدت از ازدواج واهمه داشته است، اکنون در اندیشه ازدواج به سر می‌برد. این زن که با پشتکار زیاد در جست‌وجوی شوهری مناسب است به خبرنگاران گفت که در زمان جوانی شاهد کتک خوردن زنان از همسران خود بوده و این رفتار در خانواده او بسیار شایع بوده است.

وی ادامه داد: نوع برخورد مردان با همسران خود موجب ترس بیش از اندازه من از ازدواج شد و به همین دلیل من تا این سن مجرد باقی مانده‌ام. این در حالی است که او حتی پس از از دست دادن اغلب اعضای خانواده‌اش هم از ازدواج فراری بود.

این زن در سن 70 سالگی تقریبا تمامی اعضای درجه یک خانواده‌اش را از دست داد و از آن پس با وجود کهولت سن مشغول کار در یک مزرعه شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این پیرزن به دنبال یک داماد 100 ساله می‌گردد و دوستان و آشنایانش هم در این تلاش او را همراهی می‌کنند.

به دنبال کار با مدرک دکترا

سئول: اوضاع نابسامان اقتصادی و کمبود موقعیت‌های شغلی موجب شده است که مردی با تحصیلات دکترا برای شغل رفتگری برگه‌درخواست پر کند. این مرد 36 ساله در بین 63 متقاضی شغل رفتگری بود که در آزمون مهارتی موفق نشد.

داوطلبان این شغل باید کیسه‌های 20 کیلوگرمی شن را روی دوش خود حمل می‌کردند تا نشان دهند که از پس بلند کردن زباله‌های سنگین برمی‌آیند. اما این مرد نسبت به سایر داوطلبان با کندی بیشتری عمل می‌کرد.

گفتنی است حقوق سالانه رفتگران در سئول حدود 25 هزار دلار است که در مقایسه با حقوق یک دانشجو که به تازگی فارغ‌التحصیل شده، بالاتر است.

به گفته این مرد از آنجایی که او نتوانسته شغلی هماهنگ با رشته تحصیلی‌اش بیابد، رفتگری برایش مناسب خواهد بود، چون هم درآمد بالایی دارد و هم تا سن 60 سالگی می تواند به این کار مشغول باشد و از مزایای بازنشستگی بهره‌مند شود

کد خبر 73020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز