سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

کالیفرنیا: مردی که دختر 14 ساله خود را در ازای 16 هزار دلار پول نقد، مقداری نوشیدنی و گوشت به عقد مرد مسنی درآورده بود، اکنون قصد پس گرفتن دخترش را دارد.

این مرد 34 ساله که به تازگی شغل خود را از دست داده به پیشنهاد یکی از دوستانش برای دریافت پول در مقابل ازدواج اجباری دختر نوجوانش موافقت کرد.

اما در حالی که قرار بود داماد پیر پس از مراسم عقد، پولی را که وعده داده بود به پدر عروس بدهد وی ازپذیرفتن آن سر باز زد. اما دامادش به او گفت به همسرش علاقه‌مند است و قصد ندارد او را طلاق بدهد. به این ترتیب پلیس وارد جریان شد و پیش از اینکه به اختلاف آنها رسیدگی کند، پدر بی‌رحم را به دلیل اجبار فرزندش به ازدواج در مقابل دریافت پول، دستگیر کرد.

مافیا در چاه

رم: پلیس می‌گوید یکی از مقامات ارشد مافیا چند ثانیه پیش از دستگیری به طرز اعجاب انگیزی از دست ماموران فرار کرده است. گزارش پلیس حاکی از آن است که این مرد به همراه محافظ خود در حال عبور از خیابان بوده است که ماموران وی را شناسایی کرده و به تعقیب او پرداختند.

اما این مرد میانسال که هیکل بسیار ورزیده‌ای دارد به سرعت درپوش چاه فاضلابی که
در سطح خیابان قرار داشته را برداشته و داخل آن پریده است. البته پس از چند دقیقه ماموران پلیس هم به سختی وارد فاضلاب شدند اما نتوانستند رد این تبهکار مافیایی را پیدا کنند.

این در حالی است که او پیش از این هم توانسته از دست ماموران بگریزد. این خلافکار سابقه‌دار که یک آدمکش حرفه‌ای است، چندی قبل توانست از دست 500 مامور پلیس فرار کند. به گفته شاهدان عینی در حالی که این ماموران خانه او را محاصره کرده بودند، او از راه مخفی که زیر تختخوابش بود، کیلومتر‌ها از محل دور شد.

عجله برای ازدواج

نیوجرسی: بالا بودن سن و ابتلا به انواع بیماری‌ها، موجب شد که زن و مردی که هشتمین دهه از عمر خود را می‌گذرانند، ظرف مدت کمتر از یک هفته با یکدیگر ازدواج کنند. آنها که هر 2 سابقه ازدواج داشته و دارای نوه و نتیجه هستند در جریان مراسمی که به مناسبت سال نوی میلادی برگزار شده بود با یکدیگر آشنا شدند.

مراسم خواستگاری هم در همان محل انجام شد و آنها چند روز بعد در جشنی که 100 نفر از اعضای خانواده‌شان درآن شرکت داشتند با هم ازدواج کردند.

داماد پس از مراسم ازدواجش به خبرنگاران گفت: از آنجا که هردو سن زیادی داریم و معلوم نیست تا کی زنده خواهیم بود، تصمیم گرفتیم که حتی یک روز را هم از دست نداده و در اولین فرصت ازدواج کنیم.

عروس مسن هم ضمن تایید نظر شوهرش تاکید کرد که بیماری قلبی و تنگی نفسی که آنها دچارش هستند، فرصتی برای شناخت پیش از ازدواج باقی نمی‌گذارد.

سرقت نوه از مادربزرگ

سن‌دیگو: نوه پیرزن 84 ساله‌ای که قصد داشت به کمک همسرش از حساب مادربزرگ خود پول برداشت کند به دام پلیس افتاد. این جوان 21 ساله کارت شناسایی و شماره حساب مادربزرگش را از کیف پول او برداشت و از همسر جوانش نیز خواست تا با گریم، خود را به شکل مادربزرگش درآورد.

همسر این مرد هم به طرز ماهرانه‌ای چهره خود را تغیر داد و همراه با هم به بانک رفتند. اما هنگامی که جلوی باجه بانک رسیدند و درخواست 80 هزار دلار پول کردند، کارمند بانک با پلیس تماس گرفت و آنها دستگیر شدند.

کارمند بانک که از دوستان مادربزرگ این جوان بود به پلیس گفت که روز قبل در تماس تلفنی با این پیرزن مطلع شده است که او برای دیدار اقوامش در کشور دیگری به سر می‌برد.

به این ترتیب زن و شوهر شیاد راهی زندان شدند. گفتنی است در صورت اثبات جرم آنها احتمالا به 3 سال زندان محکوم خواهند شد.

کد خبر 72920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز