یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

پاریس: یک مرد فرانسوی پس از اینکه به مدت 124 ساعت بدون وقفه سخن گفت، توانست نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.

این مرد 62 ساله، 4 شب و 5 روز در مورد هنر، فرهنگ و دیگر موضوعات حرف زد و به رکورد جهانی دست یافت. این در حالی است که رکورد جهانی قبلی متعلق به مردی هندی بود که 120 ساعت بدون توقف سخن گفته بود.

در طول مدت سخنرانی مرد شیرین سخن فرانسوی، دوربین‌های تلویزیونی او را زیر نظر داشتند. گفتنی است، صدای این مرد حسابی گرفته و او قصد دارد مدتی در خانه استراحت کند. البته او در گذشته نیز توانسته بود در این زمینه رکوردشکنی کند. این مرد در سال 2004 بیش از 48 ساعت شیرین زبانی کرد.

ازدواج گردشگران

نیویورک: در حالی که شرایط اقتصادی روز به روز سخت‌تر می‌شود، مقامات شهر درصددند راهی برای جذب هر چه بیشتر گردشگران بیابند تا از این طریق پول بیشتری را به چرخه اقتصاد خود تزریق کنند؛

به همین منظور اخیرا سالن‌های بسیار مجللی در نیویورک افتتاح شده است که کاربرد آنها برگزاری مراسم ازدواج به ویژه برای گردشگران است. به این ترتیب گردشگران می‌توانند در جریان سفر به کشوری دیگر مراسم ازدواج خود را نیز در سالن‌های شیک و مجلل برپا کنند.

این در حالی است که شهرداری نیز قصد دارد مدت زمان لازم برای زوج‌ها به منظور دریافت مجوز ازدواج را کاهش داده و به کمتر از 24 ساعت برساند. گفتنی است‌به منظور رفاه حال گردشگران، خدمه این سالن‌های ازدواج به اغلب زبان‌های زنده دنیا آشنایی دارند و از این طریق می توانند با تازه عروس‌ها و داماد‌ها ارتباط برقرار کنند.

پیرزن خونسرد

فلوریدا: پیرزن 77 ساله‌ای پس از برخورد خودرو‌اش با یک مرد اسکیت‌سوار او را به حال خود رها کرد و به خانه دوستش رفت. این زن که خانه دوستش میهمان بود با سرعت زیادی در خیابان رانندگی می کرد که کنترل خود را از دست داد و با جوانی که در حال اسکیت‌سواری بود، برخورد کرد.

اما در حالی که جوان زخمی روی زمین افتاده بود و به کمک نیاز داشت، این پیرزن به راه خود ادامه داد تا زو‌د‌تر به خانه دوستش برسد. شاهدان عینی که شماره پلاک خودروی این زن را برداشته بودند آن را به پلیس دادند و ماموران حین گشتزنی در خیابان، خودروی او را مقابل خانه دوستش پیدا کردند.

این زن پس از دستگیری به پلیس گفت نمی توانسته برای انتقال مجروح به بیمارستان صبر کند، چون میهمانی را از دست می‌داده است. این پیرزن خونسرد و  بی‌وجدان هم اکنون در انتظار رای دادگاه به‌سر می‌برد.

نقش هورمون‌ها در موفقیت تجاری

لندن: با وجود اینکه بسیاری از افراد معتقدند، تجربه افراد ضامن موفقیت آنها در تجارت است اما تحقیقات نشان می‌دهد که هورمون‌ها در موفقیت تجاری افراد تاثیر بسزایی دارند.

به گفته محققان،  بازرگانانی که انگشت حلقه آنها کشیده‌تر است نسبت به سایر همکاران خود به سود بیشتری در معاملات تجاری دست می‌یابند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که بلندی انگشت حلقه مردان تحت تاثیر هورمونی قرار دارد که با هوش آنها در زمینه تجارت و تصیم‌گیری‌های آنی در ارتباط است.

این در حالی است که تحقیقات در گذشته نشان داده بود که طول انگشتان افراد روی حس اعتماد به نفس، موفقیت در عملیات ورزشی و نوع رفتار آنها مرتبط است.

جالب است که بررسی‌های انجام شده  نشان می‌دهد درآمد افراد با انگشتان بلند‌تر تفاوت زیادی با آنهایی دارد که انگشت حلقه‌شان کوتاه‌تر است.

کد خبر 73298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز